lviv’e Gitmek


Merhaba arkadaşlar lviv’e gitmek isteyenler için yazmak istedim tecrübelerimi sadece. Ben 8 Kez gittim her gidişimde ayrı bir heycandı benim için.
Öncelikle ukrayna için şunu aklınızdan çıkarın hiç bir kız sizi orda iç çamaşırlarıyla beklemiyor. Hemen gideyim bir kız bulayım diye hayal kuran arkadaşlar illa ki anca parayla işinizi halledersiniz onun için ukrayna değil gece 12 den sonra aksaray’a gidin ki türklerin adı lekelenmesin çünkü bu zihniyet le giden arkadaşlarımız sayesinde orada ki kızların cogunlugu türklere para olarak bakıyorlar.
Barlarda 2 tür kız var gerçekten seninle mutlu olmak isteyen ve bütün tatilin boyunca kovmazsan gitmeyecek kız türü ve davet edildiği takdirde istanbula bile gelmeyi göze alan kız türü ki bende bi çok örneği var 🙂 diğeri ise masaya oturup içkini ve zamanını çöpe atan kız türü dikkat edin eğer kızı başta çözdüyseniz ve yiğici team ise masadan kalkarmısın demeniz yeterli hiç bir kızı masadan kovdunuz diye size laf söyleyecek kimse yok klüblerde
Tavsiye edebileceğim barlar
Metro club
Giriş hafta içi 35-50 UAH olarak  haftasonu 2 katı civarı içerde loca düzeni ve ses kalitesi bakımından çok güzel bir mekan biz 3 arkadaş loca yapmıştık ve masada herşeyiyle dört dörtlükdü ödedimiz para 900 UAH / 13 UAH = 69 DOLAR civarıydı ve eğlendik barın arkasında levent abinin işlettiği bir istanbul restaurant var klübe girmeden saat 8-9 arası gelip burda türk yemek özleminizi giderebilirsiniz ve içeri giriş ücreti ödememiş olursunuz.
Not: Dikkatimi çeken şey ise locaların hepsinde bizim türklerin oluşuydu.
 
Fashion Club
Burası elit diyebileceğim gerçekten para ile işi olmayan kızların geldiği bir mekan yani sosyete tayfa ellerinde son model telefonlar altlarında son model arabalar ama kızların hiç bir ego tutkusu yok eğer sizi beğenen bir kız var ise muhtemelen o kız hayatınızda beraber olabileceğiniz en iyi kızlardan birisidir :):) giriş için ayrı bi para ödüyorsunuz masa için ayrı alkol için de ayrı ortalama gece dört dörtlük geçsin isterseniz 1500 UAH/13 UAH =115 DOLAR  civarı bir para harcamıştık ama viskisinden tutun meyve tabağına kadar.  Mekan metro club gibi bir büyüklüğe sahip değil. Burda da türk arkadaşlarımız bizi yalnız bırakmadılar
Not: Sadece cuma cumartesi ve nadiren pazar günleri çok canlı oluyor diğer günler de fazla kalabalık olmuyor.
Coyote
Benim beğenerek defalarca gittiğim bir klüb türklerin fazla bilmediği güzel bir dj ve tasarım açısından çok güzel olan bi yer açıklamak gerekirse giriş için 80 UAH kişi başı vermiştik klubün ortasında box ringi var ve etrafına locaları dağıtmışlar loca yapalım derseniz bi 300 UAH’ı gözden çıkarmanız gerek içki ücretleri ayrıca tabi ne içeceğinize bağlı ama görün mutlaka
Not: Tek eksik yanı tuvaletler sadece 2 tane ve kuyruk sırası oldukca fazla oluyor.
 
sankoff club lviv
Buraya ilk gidişimde taksicinin bizi sanayi sitesi gibi bir yere götürdüğünü düşündüm mekan location bakımından merkeze uzak kalsada burayıda es geçmeyin derim kesinlikle hiç bir türk yok hepsi alımlı bakımlı ve arkadaşlarıyla eğlenmeye gelmiş kızlar ve samimiler ortalama gece harcıyacağınız ücret 1000 UAH geçmez
Not: Genelde kızlar arkadaş ortamıyla geldikleri için kız düşürebilmeniz biraz şansınıza bağlı.
Günlük yaşam
Sabah zaten klübden geldiniz için kahvaltı kısmını boş geçiyorum lviv de kültür turu yapmak isteyen arkadaşlar yoksada olacağını varsayayım
Sabah kalktığınızda gloria cafe diye merkeze yakın işletmecisnin türk olduğu bir cafe restaurant karışımı bir yer tavuk ızgaraları nı deneyin gerçekten güzel ve menemen pastırmalı yumurta ve mantı da alternatif seçenekler ve tabi ki olmazsa olmaz çay bilmiyorum bende mi var sadece ama orada türk çayı nı burdaki benzin litre fiyatından satsalar yine değişmem :):) Yemeği hallettik den sonra eğer o zamana kadar bir kız arkadaş bulduysanız ona high castle sorun ve nasıl gidiceniz konusunda danışın 400-500 basamklı bir yere çıkıyorsunuz ve gerçekten manzara tarif edilemeyecek kadar güzel tabi yazın öyleydi kışın gittiğimde kardan ve bulutdan başka bi şey görmedim
Sabah dan akşama kadar yapılabilcek şeyler meydan da gezip kızların size bakışının keyfini çıkarabilirsiniz :):) ve gerçekten istanbul ne kadar güzel ise bir de o kadar yaşanılmayacak bir şehir hak verenler olabilir vermeyenler de sebebini oturup bir gün hepberaber tartışırız
Geri dönme hazırlıklarına başlamadan çantanıza maksimum 3 şişe alkol koyun 4. de laf yapıolar ve rüşvet istiyebiliyolar fakat onların duty freesinden istediğiniz kadar alkol alabiliyorsunuz istanbul’a indiğimizde hiç bir sorun yaşamadım ve istanbula geldiğinizde pasaport kontrolunden geçtiğiniz anda size kızların neden bakmadığını sorgulamayın welcome to istanbul
Reklamlar

Timex Kol Saati


 

 

TIMEX kol saati ,yurt dışından aldığım üzerinden takılı özel italyan deri kayış,garanti kartı (Garantisi halen vardır) ve özel kutusu ile veriyorum.

Özellikler

Kasa
44mm./ 13mm.

INDIGLO® Night-Light 
Işığın yetersiz olduğu durumlarda kullanılan,saatinizin tepesine tek bir dokunuşla aktive edebileceğiniz,saatinizin kadranını aydınlatan emsalsiz TIMEX® Patentli INDIGLO® Işık.

Makine
6 Bağımsız İbre ile Yönetilen,TIMEX® Üretimi FLY-BACK CHRONOGRAPH Takvimli Makine

Kayış
Dikişlerle Güçlendirilmiş,Uzun Ömürlü,Deri Kayış. 

Su Geçirmezlik
WR 100M.

Kadran
6 Bağımsız İbre ile Yönetilen, Fonksiyonel Rakamlı Kadran.TIMEX®’in Kuruluşundan beri sadece küçük modifikasyonlarla günümüze ulaşan,TIMEX® kimliğini yansıtan dizayn.

https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-saat-kol-saati-timex-kol-saati-423202289/detay/

Akıllı Saatler İşe Yarıyor


Herkes kaloriden girip kilodan çıkmış 🙂 akıllı saatlerin değelendirmesinde halbuki bu tip cihazlar üreticileride bizzat diyor sağlık için bire bir kullanmayın peki geriye ne kaldı ?!
Aslında geriye çok şey kalıyor ama görmek isteyene hele çağımızda zira insanlar günlük rutinlerinde hep aynı şeyleri yapıyor atıl koltuk elemanı, mız mız lanıyor, iki adım fazla atmak için bu tip cihazlar size hedef koyuyor ve harekete teşvik ediyor eminim alanları yarında fazlası çok fazla kilo sorunu olmayan insanlar zira çoğu genç ve asıl amaç sizi birilerinin birşeylerin ödüllendirmesi ve teşvik etmesi gururunuzun yada egonuzun okşanması bu aslında kötü değil üreticilerde zaten buna oynuyor , sosyal ortamda skor paylaşımı yada günlük ORTALAMA ne yaptığınız hemen sağlık danışmanı olarak yanınızda bu çok güzel.
Bu cihazların çalışması aslında ORTALAMA üzerine, istatistikde bir fabrikadan çıkan milyonlarca mal kontrol edilmez güvenli bir sayıda örnek ile çıkan tüm malların bozuk olma olasılığı uygun bir düzeyde tutularak sevk edilir.
Bu cihazlarda misal Xiaomi band lar kendi ülke insanının kilosu,yaşı boyu,cinsiyeti vb veriler bu tip istatistik formüller baz alınarak hesaplanıp ekranlarda gösteriliyor yani zaten doğası böyle cihazların, insanların ortalama adım uzunluğ 65-70 cm dir buda erkek olanlarda diger her şey ortalamadır , gördüğünüz şeylerde 1-1 doğru yoktur asla olamazda.
Mi bandların açıklamasında zaten kendi vatandaşlarından örnekleme yapıldığı var.
Ben kullanıyorum faydası ne ?! Evet şu faydası var haftalık,aylık ve senelik grafikler var fiziksel ve uyku olarak neler olup bitmiş net şekilde görüyorum derin uykum ne durumda uykum kaç saat az mı
biraz erkan yatağım kaçta ortalama uyuyorum,yada adımlarım biraz az yol yapayım sosyalde günlük derecelerim arkadaşlarım arasında az mı şu merdiveni çıkayım asansör kalsın bu hafta gibi bir çok konuda uyarıyor beni ,eğer sporla çok ilgiliyseniz kalp atışınız 60 altı olmalı sporla alakası olmayan adamın 70 ve üzeri çıkar bunu bilipde saatinizi bakarsanız içiniz bir güzel burkulur hadi gelde bisiklete binme iki adım daha çok atma vb.
İste saatlerin size faydası bu, her insan kendinin doktorudur en iyisini kendini gözleyerek yapabilir ama insan fıtratında illa bir teşvik ödül görmek istiyor size hedef konulursa yaparsınız yoksa sallarsınız her şeyi.

Zeytin çekirdeğini yutun


 

136645

Zeytinin siyahının, yeşilinin hepsinin kahvaltı sofralarında baş tacı olduğunu belirten Dr. Fevzi Özgönül, “Tabii sadece kahvaltıda tüketmiyoruz. Zeytinin yağını da yemek yaparken de kahvaltıda da ekmeğimizi bandırarak da, hatta bardağa koyup içerek de kullanabiliriz. Zeyinyağı kullanımı bu kadarla da bitmez. Kozmetikten ilaç sanayiine kadar çok geniş bir alanda kullanımı vardır. Sabun yapılıp hem cildimizi hem de saçımızı korur, canlandırır. Zeytinin meyvesi dışında ağacından yaprağına kadar çok geniş bir kullanım alanı vardır. Körpe zeytin yaprağını aynı çay gibi demleyerek de içebilirsiniz.” diye konuştu.

Ezber bozan açıklamalarıyla tanınan Dr. Fevzi Özgönül, “Nasıl badem, ceviz ve fındığı yiyor ve güçleniyorsak zeytinin çekirdeğini de yutarak mide yanmalarınızı azaltın, bağırsaklarınızı güçlendirip kabızlığınızı ortadan kaldırın. Zeytin çekirdeği yapısı bol selüloz içerdiği için serttir, çiğnenerek yenilmez fakat bu selülözik maddeyi, sindirim enzimleri ve mide asidi kolaylıkla eriterek içerdiği çok değerli ve bir zeytin ağacının gücünü barındıran özünü ortaya çıkarabilir.” dedi.

Zeytin çekirdeğinin sahip olduğu bu özün mide yanması olan kişilerde mide iç yüzeyini güçlendirerek yanmaları azaltacağını kaydeden Dr. Fevzi Özgönül, şöyle konuştu:

“Bağırsağın güçlenmesini sağlayarak kabızlık probleminde yardımcıdır. Sindirim sistemini konu alan bir çok rahatsızlığı da giderdiği araştırmalarda tespit edilmiştir. Sabah kahvaltı sırasında yutulan 1-2 zeytin çekirdeği, en azından selülozu eriten enzim aktivasyonunu sağlayarak sindirim sistemini güçlendirecek ve böylece selüloz içeren bir çok yiyeceğin de sindirimini kolaylaştıracaktır. Zeytin çekirdeğinin selülozik yapısını tamamıyla eriten enzimlerimiz ve mide asidimiz sayesinde zeytin çekirdeğini yuttuğunuz da korkmayın, bağırsaklarınız tıkanmaz, zeytin çekirdeğinin sivri uçları da size zarar vermez. Zeytin çekirdeğinin yutulması nedeni ile zarar görüldüğüne dair tıbbi bir araştırmaya ben rastlamadım. Bu nedenle bende yaklaşık 3 aydır haftada 3-4 gün – 2-3 zeytin çekirdeği yutuyorum. Yuttuğum tüm zeytin çekirdeklerinin de sindirim sistemimde eridiğini hissediyorum.”

 

Hangi besin hangi ayda bol ve güzel


 

44caa905-06e8-472e-9c5f-c70e8300533c

 

Meyveler Sebzeler Balıklar
Ocak Elma, armut, ayva, nar, muz (yerli), portakal, greyfurt, limon ve turunç

 

Kereviz, karnabahar, lahana (beyaz ve kırmızı), brokoli, havuç, şalgam, kırmızı pancar, pırasa, ıspanak, karalahana, turp (beyaz – kırmızı – siyah),

 

Uskumru, lüfer, çipura, palamut, istavrit, kefal, hamsi, çinakop, tekir, kırlangıç.

 

Şubat Elma, armut, ayva, muz (yerli), portakal, greyfurt, limon

 

Kereviz, karnabahar, brokoli, havuç, şalgam, kırmızı pancar, pırasa, ıspanak, karalahana, turp (beyaz – kırmızı – siyah)

 

Kalkan, tekir, çipura, istavrit, somon, dil balığı, (uskumru, lüfer palamut yağını kaybetmeye başlar)

 

Mart Elma, muz (yerli)

 

Brokoli, havuç, şalgam, kırmızı pancar, pırasa, ıspanak, kara lahana, turp (beyaz – kırmızı – siyah)

 

Kefal, levrek, kalkan, tekir, (uskumru çiroz olmaya başlar)

 

Nisan Yeşil erik, çağla (badem)

 

Taze soğan, taze sarımsak, kuşkonmaz, taze bakla,

madımak, semizotu, deniz börülcesi, gelincik, arap saçı, çiğdem, ebegümeci, hardal, hindiba, ısırgan, radika, turpotu, şevketibostan, yabani ıspanak

Kalkan, mercan, levrek, kılıç, kırlangıç, çipura, tekir, barbunya

 

Mayıs Yeşil erik, çağla (badem), yeni dünya, çilek, böğürtlen

 

Taze soğan, taze sarımsak, kuşkonmaz, taze bakla, enginar, bebe havucu, asma yaprağı, madımak, semizotu, deniz böğrülcesi, gelincik, arap saçı, çiğdem, ebegümeci, haradal, hindiba, ısırgan, radika, turpotu, şevketi bostan, yabani ıspanak Levrek, barbunya, dilbalığı, tekir, kılıç, kırlangıç, iskorpit

 

Haziran Yeşil erik, yeni dünya, çilek, kiraz, kayısı, şeftali, karadut, böğürtlen, ahududu

 

Taze soğan, taze sarımsak, kuşkonmaz, taze bakla (ayın ortasına kadar), enginar, bebe havucu, asma yaprağı, semizotu, kuzu ıspanak, taze fasulye, bezelye, kabak, bamya, börülce, sivri biber, dolmalık biber, salatalık Mercan, levrek, barbunya, tekir

 

Temmuz Kayısı, şeftali, sarı erik, vişne, ahududu

 

Taze soğan, taze sarımsak, semizotu, kuzu ıspanak, taze fasulye, bezelye, kabak, bamya, börülce, sivri biber, dolmalık biber, salatalık, domates, patlıcan, barbunya, çarliston biber, kum havucu, Sardalye, tekir, barbunya

 

Ağustos Kayısı, şeftali, vişne, kırmızı erik, mürdüm eriği, üzüm, ayçiçeği, yabani armut,

 

Semizotu, kabak, taze fasulye, bamya, börülce, sivri biber, dolmalık biber, salatalık, domates, patlıcan, barbunya, çarliston biber, kum havucu Çingene palamudu, sardalye, kılıç, mercan, izmarit, sinarit,

 

Eylül Kırmızı erik, mürdüm eriği, üzüm, ayçiçeği, yabani armut, fındık, Antep fıstığı, yer fıstığı, elma, zeytin, böğürtlen, kızılcık, kuşburnu, Frenk üzümü

 

Kabak, sivri biber, dolmalık biber, salatalık, domates, patlıcan, barbunya, çarliston biber, havuç, şalgam, mantar Sardalye, kılıç, palamut, lüfer, izmarit, kırlangıç

 

Ekim Üzüm, yer fıstığı, elma, zeytin, böğürtlen, kızılcık, kuşburnu, Frenk üzümü, alıç, yaban mersini, ceviz, armut, muz (yerli), greyfurt, mandalina, limon

 

Domates, patlıcan, çarliston biber, havuç, şalgam, mantar, ıspanak, yer elması, pırasa, lahana (kırmızı ve beyaz), turp (beyaz – kırmızı – siyah) Palamut, lüfer, istavrit, kılıç, hamsi, sardalye,

 

Kasım Üzüm, elma, zeytin, kızılcık, kuşburnu, frenk üzümü, alıç, yaban mersini, ceviz, armut, muz (yerli), greyfurt, mandalina, limon, nar, ayva

 

Havuç, şalgam, ıspanak, yer elması, pırasa, lahana (kırmızı ve beyaz), turp (beyaz – kırmızı – siyah), kırmızı pancar, şalgam, kara lahana, bal kabağı, kereviz, karnabahar

 

Palamut, lüfer, istavrit, kılıç, hamsi, sardalye, torik
Aralık Elma, armut, muz (yerli), greyfurt, limon, nar, ayva, portakal, turunç

 

Havuç, şalgam, ıspanak, yer elması, pırasa, lahana (kırmızı ve beyaz), turp (beyaz – kırmızı – siyah), kırmızı pancar, şalgam, kara lahana, bal kabağı, kereviz, karnabahar Uskumru, lüfer, palamut, torik, tekir, hamsi, çipura

 

* Dereotu, marul, maydanoz, nane, roka, tere, pazı vb sebzeler dört mevsim boyunca yetişir.

** Bazı sebze ve meyveler yörelere göre daha erken veya daha geç yetişebilir.

” kim görürse dönüp yine bakıcak ve #premium bir #tarz ı varmış dedirtecek tek şey,#bedava https://goo.gl/NJJURF   

Limonlu Su Yaşlanmayı Geciktiriyor


Limonun faydaları nedir? Limonlu su nelere iyi gelir? pH dengesi önemli mi? Sağlıklı içilebilir su nasıl olmalıdır?

Limon nasıl bir besin?

Limon turunçgiller ailesinden bir meyvedir. Bu nedenle C vitamini yönünden zengin bir meyvedir. Limon, diğer meyve ve sebzeler gibi birçok vitamin, mineral ve fitokimyasal adı verilen bileşikleri bol miktarda içermektedir. Kuvvetli aroması nedeniyle salatalara ve yiyeceklere güzel bir tat katar. Limon, magnezyum ve bakır yönünden zengin bir besindir. Limon tüketiminin kan damarlarını genişletici etkisiyle kan akımı hızlanır. Bu da kalp damar sağlığı açısından olumlu bir etki yaratır. Limon damar açıcı özelliğiyle karaciğerin sağlığı açısından önem taşır. Limon suyunu sabah uyandığımızda hemen içersek sindirim sistemimizi harekete geçirir. Sabah düzenli olarak içilen limonlu su barsak hareketlerinizin düzenli olmasına yardımcı olur.

Limonlu su yaşlanmayı geciktiriyor!

İçeriğindeki sitrik asit nedeniyle enzim aktivitesini artırıp karaciğeri temizler dolayısıyla toksit maddelerin atımını hızlandırır. Toksit maddelerin vücutta birikimi cildinizde elastikiyet kaybına neden olur, kırışıklıkları artırır. Limonlu suyun yaşlanmaya karşı etkisi büyüktür. C vitamininin vücuttaki yağın metabolize edilmesinde rol oynadığını düşündürecek bazı araştırmalar vardır. “Amerikan Klinik Beslenme Dergisinde” yayınlanan bir araştırma, yeterli miktarda C vitamini alan katılımcıların egzersiz sırasında yağ yakımını artırdığını belirtmektedir. Araştırmacılar yeterli miktarda C vitamini alanlarda daha düşük beden kitle indeksi seviyesi görülebildiğini söylemektedir. C vitamini tek başına zayıflatıcı etkide değildir ancak egzersiz sırasında yeterli C vitamini tüketenlerin yağ yakımı daha iyi olduğundan kiloları da daha azdır.

Yeterli su tüketimi cilt kırışıklıklarını önlüyor

Diyetinize destek olan limonlu suyunuzun içerisine güzel bir koku ve lezzet katması için tarçın ekleyebilirsiniz. Araştırmalarla kanıtlanan kan şekeri kontrolüne yardımcı olan tarçın iştahınızı kontrol altına alırken zayıflamanıza da yardımcı olacaktır.

pH dengesi önemli mi? Su nasıl olmalı?

Dünya Sağlık Örgütü (WHO)’nün yayımladığı içilebilir su rehberinde vurgulanan en önemli nokta suyun pH’ının insan sağlığına etkisinin olmadığıdır. Yapılan çalışmalara göre vücudumuz için önemli olan dengedir. Aşırı asidik ya da aşırı alkali su, insan sağlığına olumsuz yönde etki etmektedir.

Limon, içeriğindeki zengin bileşikleriyle kilo kaybının ötesinde sağlık yararları sağlayabilmektedir. O yüzden limonu sofralarımızdan eksik etmeyelim!

 

”     #Tv ler artık #bilgisayar oluyor #google play,#oyun,#internet,4k #film,#müzik kumandasıyla https://goo.gl/GHPsHk   

Akdeniz Diyeti Nedir?


Akdeniz Diyeti nedir? Nasıl yapılır? Akdeniz Diyeti kilo verdirir mi? Hangi besinleri tüketmek gerekir? Örnek haftalık diyet menüsü...

Akdeniz Diyeti; adından da anlaşılacağı gibi Akdeniz’e kıyısı olan ülkelerde, ülkemizde Akdeniz Bölgesi ve Ege Bölgesi’nde liften zengin, vitamin ve mineral kaynağının bol olduğu, ayrıca sebze ve meyvelerin bol tüketildiği bir beslenme şeklidir. Aynı zamanda kuru baklagiller ve ekmek çeşitleriyle birlikte, zeytin yağı ve bol balık tüketiminin de gerçekleştiği bir beslenme alışkanlığıdır.

Akdeniz tipi mutfağın karakteristik özellikleri: Özellikle zeytin yağı başta olmak üzere, kırmızı etten uzak durularak bol balık tüketmenin yanı sıra; tahıl yönünden zengin beslenmek…

Akdeniz diyeti; tam buğday ekmeği, bol sebze ve meyve, kuru baklagiller, zeytin ve zeytin yağının tüketildiği çok önemli bir sağlıklı beslenme şekli olarak karşımıza çıkıyor. Aynı zamanda Akdeniz diyeti, yeşil sebzelerin ve zeytin yağının her çeşit yemekte kullanılmasıyla dikkat çekerek, Akdeniz mutfağının sembolü olmuştur.

Yapılan araştırmalar neticesinde, Akdeniz diyeti uygulayan kişilerin daha uzun ömürlü olduğu ve sağlıklı yaşadığı gözlemlenmiştir. Kanser başta olmak üzere kalp hastalıkları ve daha birçok hastalıktan koruması da, Akdeniz diyetinin en göze çarpan özelliklerindendir. Akdeniz diyeti, Yunanistan’ın Girit bölgesi halkı ve İtalya’’nın güneyinde yaşayan insanların beslenme alışkanlıklarının temellerini oluşturmuştur.

marmaris selimiye bodrum antalya fethiye nerede ne yenir akdeniz diyeti ege akdeniz mutfağı yemekler

Akdeniz diyeti; bir beslenme şekli olarak herkesin rahatlıkla uygulayabileceği bir beslenme tarzıdır. Genellikle sebze, meyve ve tahıllarla birlikte sıvı yağlardan zengin bir beslenme şeklidir. Hayvansal gıdalardan özellikle kırmızı etin kısıtlı olduğu, margarin ve katı yağlardan yoksun bir beslenme şekli olduğu için hemen hemen herkese uygun bir beslenme şekli olarak bilinmektedir.

Akdeniz Diyeti ile kilo vermek

Akdeniz diyetiyle hem dengeli ve düzenli bir beslenme alışkanlığı elde edebilir, hem de fazla kilolarınızdan kurtulabilirsiniz. Bir beslenme uzmanı eşliğinde kişiye özgü bir Akdeniz tarzı beslenme programı hazırlandığı takdirde kilo vermeniz kaçınılmazdır. Ayrıca, Akdeniz diyeti uygulayarak 2 hafta gibi kısa bir sürede 7- 8 kilo vermeniz de mümkün…

akdeniz diyeti nedir nasıl yapılır

Akdeniz Diyeti’nde neler yenmeli?

Akdeniz diyetinde sebze ve meyve ağırlıklı olsa da dikkatli tüketilmesinde fayda vardır. Özellikle, mevsiminde yetişen sebze ve meyvenin Akdeniz diyetinde oldukça büyük bir yeri vardır. Haftada 2 kez deniz ürünlerinin tüketildiği, kırmızı etin daha az tercih edildiği bir diyet şeklidir. Ekmek olarak tam tahıllı ekmekler, çavdar ekmeği ve koyu renk ekmekler tercih edilmektedir. Yağ olarak ise başta zeytin yağı olmak üzere fındık yağı, soya yağı ya da mısır yağı özellikle tercih edilmektedir.

Sağlıklı beslenme neden önemli?

Beslenme alışkanlıklarının hayvansal protein ve yağların ağır bastığı bir tercihe kaydığını belirten uzmanlar; diyabet (her 5 saniyede yeni bir vaka teşhis ediliyor), kalp (2015 yılında dünyada 20 milyon gibi bir rakamla ölümlerin ilk sebebi), kronik rahatsızlıklar (dünyada ölümlerin % 60’ı) gibi kötü beslenme ile ilgili hastalıkların gelecekte artacağını tahmin ediyor.

Akdeniz Diyeti 1 Haftalık Diyet Listesi diyet menüsü akdeniz salatası ege salatası

Akdeniz Diyeti 1 Haftalık Diyet Listesi

Pazartesi:

Sabah Kahvaltısı: 1 ya da 2 dilim kepek ekmeği ya da çavdar ekmeği, 1 ya da 2 dilim yağsız peynir, 1 bardak az yağlı süt, Domates ve salatalık( Sınırsız), 4- 5 adet zeytin, 4-5 adet fındık, 4-5 adet badem, 1 adet elma.

Öğle Yemeği: 1 adet sandviç, 1 porsiyon söğüş doğranmış domates ve salatalık, 1 su bardağı ayran.

Akşam Yemeği: 1 porsiyon ızgara ya da buğulama balık, Mevsim salatası.

Salı:

Sabah Kahvaltısı: 1- 2 dilim çavdar ekmek, 1 dilim tuzsuz peynir, domates ve salatalık, 4- 5 adet zeytin, 1 adet kivi.

Öğlen Yemeği: 1 adet simit, 1 porsiyon domates ve salatalık, 1 su bardağı ayran.

Akşam Yemeği: 1 porsiyon et sote, yeşil salata.

Çarşamba:

Sabah Kahvaltısı: 1 ya da 2 dilim kepek ekmeği, 1 ince dilim yağsız ve tuzsuz peynir, domates ve salatalık, 4- 5 adet zeytin, 4-5 adet fındık, 1 adet elma ya da kivi.

Öğle yemeği: 1 adet sandviç (peynirli), 1 porsiyon söğüş domates ve salata, 1 su bardağı ayran.

Akşam yemeği: 1 porsiyon kıymalı ıspanak, 2- 3 çorba kaşığı yağsız yoğurt, mevsim salatası.

Perşembe:

Sabah Kahvaltısı: 1- 2 dilim çavdar ekmek, 1 dilim tuzsuz peynir, domates ve salatalık (Sınırsız), 4- 5 adet yeşil zeytin, 3- 4 adet badem, 1 adet kivi.

Öğle Yemeği: 1 adet sandviç, 1 bardak portakal suyu, domates ve salatalık.

Akşam Yemeği: Sebzeli tavuk, yeşil salata.

Cuma:

Sabah Kahvaltısı: 1- 2 dilim kepek ekmeği, 1- 2 dilim yağsız peynir, domates ve salatalık (Sınırsız), 4- 5 adet tuzsuz zeytin, 3 – 4 adet fındık, 4 – 5 adet badem, 1 adet elma.

Öğle Yemeği: Karışık meyveler (Yarım kiloya yakın tüketilebilir.)

Akşam Yemeği: 1 porsiyon domatesli makarna, 1 porsiyon yeşil salata.

Cumartesi:

Sabah Kahvaltısı: 2 dilim çavdar ya da kepek ekmeği, 1- 2 dilim yağsız peynir, domates ve salatalık( Sınırsız), 4- 5 adet yeşil zeytin, 3-4 adet badem ve fındık.

Öğle Yemeği: 1 adet simit, domates ve salatalık, 1 su bardağı ayran.

Akşam Yemeği: 1 porsiyon etli yeşil fasulye, 1 porsiyon yeşil salata.

Pazar:

Sabah Kahvaltısı: 1- 2 dilim kepekli ekmek, 1- 2 dilim yağsız peynir, 4- 5 adet yeşil zeytin, domates ve salatalık (sınırsız) , 1 adet kivi.

Öğle Yemeği: 1 porsiyon kaşar peynirli omlet, 1 porsiyon karışık salata.

Akşam Yemeği: 1 porsiyon zeytin yağlı pırasa, 2-3 yemek kaşığı sebzeli kuskus, çoban salatası.

 

”     nereye giderseniz gidin bakışlar hep üzerinizde ve premium bir tarzınız olucak     https://goo.gl/NJJURF