Evde Değişik Bir Kahve


Şekilli #Kahve Nasıl Yapılır? ESPRESSO ve LATTE BİZİM İŞİMİZ!

Evde değişik bir şey yapmak isterseniz yeni denedim gayet güzel olan bu tarifimi yapın derim, kaynayan bir fincan şekerli suya bir çay kaşığı kahve koyun önce bir köpürüyor aman dikkat yarım dakka sonra yine köpürünce dibine iki çay kaşığı süt koyduğunuz fincana dökün, bu kadar.

https://bit.ly/2chOM5d

Akıllı Saatler İşe Yarıyor


Herkes kaloriden girip kilodan çıkmış 🙂 akıllı saatlerin değelendirmesinde halbuki bu tip cihazlar üreticileride bizzat diyor sağlık için bire bir kullanmayın peki geriye ne kaldı ?!
Aslında geriye çok şey kalıyor ama görmek isteyene hele çağımızda zira insanlar günlük rutinlerinde hep aynı şeyleri yapıyor atıl koltuk elemanı, mız mız lanıyor, iki adım fazla atmak için bu tip cihazlar size hedef koyuyor ve harekete teşvik ediyor eminim alanları yarında fazlası çok fazla kilo sorunu olmayan insanlar zira çoğu genç ve asıl amaç sizi birilerinin birşeylerin ödüllendirmesi ve teşvik etmesi gururunuzun yada egonuzun okşanması bu aslında kötü değil üreticilerde zaten buna oynuyor , sosyal ortamda skor paylaşımı yada günlük ORTALAMA ne yaptığınız hemen sağlık danışmanı olarak yanınızda bu çok güzel.
Bu cihazların çalışması aslında ORTALAMA üzerine, istatistikde bir fabrikadan çıkan milyonlarca mal kontrol edilmez güvenli bir sayıda örnek ile çıkan tüm malların bozuk olma olasılığı uygun bir düzeyde tutularak sevk edilir.
Bu cihazlarda misal Xiaomi band lar kendi ülke insanının kilosu,yaşı boyu,cinsiyeti vb veriler bu tip istatistik formüller baz alınarak hesaplanıp ekranlarda gösteriliyor yani zaten doğası böyle cihazların, insanların ortalama adım uzunluğ 65-70 cm dir buda erkek olanlarda diger her şey ortalamadır , gördüğünüz şeylerde 1-1 doğru yoktur asla olamazda.
Mi bandların açıklamasında zaten kendi vatandaşlarından örnekleme yapıldığı var.
Ben kullanıyorum faydası ne ?! Evet şu faydası var haftalık,aylık ve senelik grafikler var fiziksel ve uyku olarak neler olup bitmiş net şekilde görüyorum derin uykum ne durumda uykum kaç saat az mı
biraz erkan yatağım kaçta ortalama uyuyorum,yada adımlarım biraz az yol yapayım sosyalde günlük derecelerim arkadaşlarım arasında az mı şu merdiveni çıkayım asansör kalsın bu hafta gibi bir çok konuda uyarıyor beni ,eğer sporla çok ilgiliyseniz kalp atışınız 60 altı olmalı sporla alakası olmayan adamın 70 ve üzeri çıkar bunu bilipde saatinizi bakarsanız içiniz bir güzel burkulur hadi gelde bisiklete binme iki adım daha çok atma vb.
İste saatlerin size faydası bu, her insan kendinin doktorudur en iyisini kendini gözleyerek yapabilir ama insan fıtratında illa bir teşvik ödül görmek istiyor size hedef konulursa yaparsınız yoksa sallarsınız her şeyi.