Devrin Dul Hatunları


Hatunlar artık erkek ayarlıyor 🙂

“Mesele alt komşum. kadın bekar daha doğrusu boşanmış kuzeniyle yaşıyor. Her eve gelişimde sıklıkla kapıda karşılaşıyoruz sürekli beni lafa tutuyor. Az önce de markette karşılaştık. ben evin ihtiyaçlarını görmeye gelmiştim. kendisi de saç boyası almaya gelmiş bunun ısrarıyla 2 saat boya beğendik. ikide bir sen zevklisindir. erkek gözüyle şu nasıl bilmemne. giderken de kadınların malum şeyinden aldı sırıta sırıta. ben alışveriş yaparkende her şeye maydonoz oldu. yok o sabunu almamalıymışım kokusu güzel değilmiş, yok şu peynir daha güzelmiş bilmemne. neyse ayıla bayıla alışveriş bitti. kasada nakit ödedim. kasiyer bozuk para sordu yok dedim yengede vardır belki demezmi, ona da kızdım nerden yengen oluyor o senin diye toplam 3 poşet birde 10 kglik un almıştım. kadın sarıldı elimdeki poşetlere ben taşıyacağım diye. olmaz falan dedim yapıştı. neyse evin yolunu tuttuk. karşıdan kuzeni geldi. kezo pis pis sırıtıyor ben arkadaşıma gidiyorum dedi bu da şaşırdı akşam gelecekmisin diye sordu. gelmeyecekmiş. bizimki hemen akşam ben napıcam yalnız bilmemne falan utanmasa akşam bende kal diyecek. neyse kuzeni hadi görüşz yaptı göz kırptı ordan çakozladım durumu. eve vardık kapıcıya denk geldik 55 yaşında bir amca zaten ayar bunlara da bizi görünce bir bakışı var nerdeyse dövecek. neyse girdik içeri asansör bakımda merdivenden onun katına geldik poşetleri alayım dedim vermedi illa benim kata kadar çıkacakmış. benim katta poşetleri aldım çok sağol zahmet oldu sanada iyi akşamlar diyerekten elimi uzattım bu hemen yanaktan öpme moduna girdi. bir de teşekkür ediyor boya seçimi içinmiş. tam evin kapısını açıcam akşam ne yapıyorsun demezmi. boş bulundum hiç düşündüğüm birşey yok dedim demez olaydım Akşam sana geleyim ben de sıkılıyorum evde dedi buyur gel dedim. Napıcam ben şimdi. Kadının gözler fıldır fıldır dönüyor. Ya işler malum yöne kayarsa hiç de yapasım yok. Apartmana yeni taşındım bununla da daha 2 aydır tanışıyorum. Nasıl davranayım kendisine. Niyetini kestiremiyorum ama burnuma kötü kokular geliyor

edit: kadın geldi beyler. tam kapıyı açtım kapıcı olacak sinsi herif üst kattan elinde kovayla inmedi mi . ters ters baktı hayırlı akşamlar dedi gitti. kesin bittim ben yarın ilk iş gider ev sahibine yetiştirir. kadın geçti içeriye oturduk 5 dk havadan sudan konuştuk şimdi tuvalete girdi. evinde mıçamamış buraya hallendi. ikide bir canım manım deyip duruyor

edit2: en son size gelişmeleri aktardıktan sonra oturduk sohbet etmeye başladık. bana hayatından bahsetmeye başladı eski eşinden falan. adam az çektirmemiş kadına. başkasıyla aldatmış falan. en son aldattığı kadın aynı eve getirmek isteyince bu boşanmış. insan yine de erkeksiz duramıyor diye başladı bende sadece yalnızlık zor diyebildim. çay soğudu diye ocağa koymuştum tekrardan ona bir bakayım falan dedim boşver çayı bende ne var bak dedi koca çantasından çıkarttı beyaz şarabı. Bir duble iki duble derken koca şişeyi ikimiz bitirdik. Tam sarhoş olmadım ama kafa iyice güzelleşti. Bu çok yalnızım sevgiye ihtiyacım var diye bana sarıldı. Sarhoş halimin bir tarafı oğlum gaç gaç derken öbür tarafı ne kaçıyon saldır diyordu. Bu biraz sonra belki sen bana bu gece biraz iyi gelebilirsin deyince bende kayış koptu. Önce bi yumuldum sonra bunu kucakladığım gibi odama götürdüm sonrası malum. Kadın boş da gelmemiş çantasından gerekli herşey çıktı Neyse ömrümde hiç bir ilişkim bu kadar uzun sürmemişti. saat 4:30 a kadar iliğimi kuruttu. Sonra bu duşa girdi 20 dk sonra çıktı peşinden de ben girdim. Tam duştan çıktım bu hazırlanmış çok makbule geçti aslanım ben sabah olmadan gideyim dedi. 2-3 öpücük kondurdu ben bunu çaktırmadan alt kata uğurladım.

Nasılsa ev sahibim kapıcıdan durumu öğrenir bana yol görünür artık yapacak birşey yok. O sebeple keyfime bakacağım. Akşama yine gelecek bu sefer hazırlıklı olacağım ne tavsiye ediyorsunuz”

Bu arkadaşa tek tavsiye edilicek şey 🙂

” nereye giderseniz gidin bakışlar hep üzerinizde ve premium bir tarzınız olucak https://goo.gl/QzngJw   “

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

