Karşılıklı seviyorsanız asla bırakmayın


“20 yaşındayım İngiliz Dili ve Edebiyatı okuyorum ve Amasyalıyım. Tam tamına 3 senelik uzun mesafe ilişkim var. Bunu dediğimde bazıları türkiye içinde sanıyor ama benimki tam olarak Türkiye-Meksika arası, yaklaşık 11.000 km ediyor. Internetten tanışmıştık belki kader oradan tanışmakmış. ve yüz yüze hiç görüşmedik ta ki 23 ocak 2016 tarihinde… 3 sene bekleyip, dayanıp, sabır edip hedeflerine ulaşmak o kadar güzel bir duygu ki..

Onu tanıtmam gerekirse ismi Priscilla psikoloji okuyor ve 22 yaşında. yaşı büyük olabilir ama hiç sorun olmadı, tek sorun üniversiteme sıkıca asılıp uzatmadan bitirmek ki İngiliz edebiyatı da pek kolay olmadı bunun için… hayırlısı diyelim

Buluşmayı 2 yıldır düşünüyorduk ama maddi sıkıntımız vardı. gidiş dönüş bileti 1900 tl  ediyor meksika’ya. az para değil sonuçta. babama sorduğumda gitmek istiyorum diye, hayır şimdi olmaz erken diyordu. Bunu kıza doğru düzgün açıklayamıyordum bile. 2 senedir beni bekliyordu. 2015 yazında piknik alanında çalıştım mangal götürdüm getirdim 14 saat çalışıyorduk oruç olsak bile ama değdi. biriktirdim parayı ve dedim babama ben gideceğim sadece senin onayın lazım. Tamam dediğinde bir anda şok oldum gözlerim doldu ve babama sarıldım. İnternet tanıştığım, sevgili olduğum ve 3 yıldır birlikte olduğum biriyle buluşacaktım ve ilk kez yurt dışına çıkacaktım. Priscilla son 2 gün kala şoka falan girmeye başlamıştı diyebilirim. İlk kez buluşma heyecanı vardı ikimizde de.
Aktarma Amsterdam üzerindendi ve istanbuldan uçak çok geç kalktı hep o pegasus’un yüzünden…… Mexico City uçağımı kaçırdım. Orada bayılacak gibi oldum çünkü düşündüğüm şey acaba türkiyeye geri mi döneceğimdi. Fakat olmadı oradakiler yardım etti (KLM ADAM GIBI ADAMDIR GENCLER THYDEN SONRA ARTIK KLM KULLANIRIM BEN) bir gün sonra aynı saate bileti verdiler ve akşam yemeği kahvaltı dahil havaalanı içinde otel verdiler. memnun kaldım açıkcası her şey güzeldi farklı bir deneyim oldu bana da ve sonunda buluşma vakti… hiçbir zaman unutamayacağım..

Daha çok şey var aklımda yazmak istediğim ama hepsini bir anda dökemiyorum. Biliyorum çok farklı bir başlık ve konu oldu ama sorularınız varsa hepsine açığım, sevdiğiniz insanı bırakmayın araya mesafe girse bile…

Küçük editler: Oraya hediye olarak (Karabükte okuyorum bu arada) Safranboludan çifte kavrulmuş lokum ve safran kolonyası, gümüş kahve takımı ve taze çekilmiş türk kahvesi, annemden kız arkadaşıma  fotoğrafımızın basıldığı bardak ve kız kardeşine bere. Çiğköfte götürdüm marketten kutuyla alıp düşünün yani


(yüzük benden )

 

Oradan 70 lik tekila getirdim

Tequila diye kasabaları var orada üretiliyor tekilalar genelde. 70 lik bu tekila 27 tl ediyor düşünün. 130 tlye kuzene sattım

çoğu fotograflar instagramda tek tek burada paylaşamıyorum o yüzden linki yine de koyayım ben 🙂 https://www.instagram.com/hupi05/

kim görürse dönüp yine bakıcak ve premium bir tarzı varmış dedirtecek tek şey https://goo.gl/qNUEoc   ”


Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

