MK808B Plus Android 4-4 HDMI TV-Stick TV-Dongle


http://www.aliexpress.com/item/2015-MK808B-Plus-Android-4-4-HDMI-TV-Stick-TV-Dongle-Amlogic-M805-Quad-Core-1GB/32259826133.htmlLinkteki ürün elime geçti 3-4 gündür tv de deniyorum teknik bilgi ve resimler linkte var.Ben burda deneyimlerimi aktarmak isterim.
Öncelikle uzaktan kumandası vardı ama almak istemedik fare ile idare ediyorum aslında katlanır bir klavye ve üzerindeki dokunmatik ile daha kullanışlı olur tabi biraz daha para ayırmak lazım, isteyene.
Cihaz hemen her uygulamayı kaldırıyor seri, ekran görüntüsü temiz ve net her tür medyayı oynatıyor takılma açılmama yok en azından benim gördüklerimde (1080 p de).
Kurduklarımdan bazıları; BS player,MX player,Tunein radyo ,skype (kurulu geldi),gazete ve canlı tv uygulaması (net üzerinden uyduda sorun olur diye kurdum),Chrome,CC cleaner (app unistall icin kullanıyorum kendi ram temizle programı var),weather bug kendi media uygulamaları gmail ve youtube uygulaması var oyunla işim olmadığından basit bir çocuk oyunu vardı dokunmadım.
Sesi yeterli,görüntü iyi,bluetooth zayıf ayrıca wifi da zayıf bu yüzden araya router koydum miracest çok iyi çalışıyor sd kartan App kuruluyor (sd kart takma yeri var) güzel zira kırılmış App ile muzik player kurdum gayet güzel çalışıyor.İnternet performansı güzel ayrıca bluetooth ile kulaklıgımıda bagladım sadece google now şimdilik çalışmadı dediklerimi duyamıyor :)
Bu cihazı alan güncelleme işini unutsun 4.4 ile geliyor uzun süre kullanırsınız güncellemeğe gerek yok, zaten media player için gayet yeterli tv nin arkasına takıp unutabilirsiniz.
Fişini takınca çalışmaya başlıyor işiniz bitince çekin birde ucuz bir fare takarsanız yanına tamamdır kendi SD kartıma istedigim filmler alt yazı ve müzikleri attım türkçe karekteri ile yukardaki oynatıcılarla Hardware decode ile sorunsuz çalışıyor. Bir sorun tarayıcıda favori yada arayüzdeki akan hava durumu için konum seçimi kapatıp açınca kayboluyor her seferinde girmek lazım neden böyle anlamadım ama wifi şifrenizi girmenize gerek yok otomatik görüyor.Bu arada dolphin tarayıcı kurdum birde flash app ile flash uygulamaları rahatça izleyebildim.
Kısacası bu fiyata tv ile gelen uygulamalardan kat kat güzel ve esnek tavsiye ederim.Ben kendi boştaki ekranıma takmak istedim ama aklınızda olsun, DVI D erkek – HDMI dişi cevirici aldım (bana uyan pc ekranı için,sadece DVI girisi vardı) 24+1 dvi yollamaları lazımken 24+5
(DVI I oluyor )yollamışlar :) alırken çeviricilerde bu özelliği iyice kontrol edin.

Not:Router olarak dark rangeMAX 3g XL kullanıyorum isviçre çakısı gibi sarjdan net dagıtmaya, 3g alıp dagıtmaya (dongle ile) cihaz sarj etmeye,flash bellekten dosya stream vb bir çok işlevi var.

2015 MK808B Plus Android 4.4 HDMI TV Stick TV Dongle Amlogic M805 Quad Core 1GB 8GB Mini PC Bluetooth XBMC Miracast/DLNA H.265-in TV Stick from Consumer Electronics on Aliexpress.com | Alibaba Group

Cheap dlna samsung, Buy Quality dlna software directly from China dlna player Suppliers:   2015 MK808B Plus Android 4.4 HDMI TV Stick TV Dongle Amlogic M805 Quad
Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

