Runtastic Orbit


Bu cihazı telden bagımsız kalmak icin tercih ettim zira bu tip aletler hep tel yanındayken ek fonksiyonları ise yarıyor e tel yanımda ise ayrıca bu cihazı kullanmak sacma geliyor bana zira hem bluetooth acık olucak hemde pil tuketicek .
Ayrıca bu zihaz temel işlevleri hassas , dogru olarak ve uzun bir pil suresi sunarak yapıyor ~7 gun gibi.Tel ile baglantısı gun sonundaki yakılan kalori,adım,toplam aktif saatler, mesafe ve uyku duzeninizi aktarmayı genel olarak sunuyor (bir iki ek ozellikde var mutlu saatler,progress bar ve ödül gibi 🙂 ) ayrıca firmware guncelleme ve alarm (3 adet saat üzerinden alarm kurma) ve çeşitli olaylar icin titresim ozelligini iceriyor.Birde gün ısıgını takip ediyor ozel sensoru var .
79.80$+13 $ da kargo ile geldi Amazondan (dolar olarak 85, eura olarakda 75 uzerinde cıkmamanız tavsiye edilir alısverislerde ayrıca TC veriyorsunuz ve senede 5 den fazla urun getirmememiz gerekiyor, bunlar kontrol ediliyor gumrukte ,çinde TC istenmiyor devlet postası oldugundan – o yuzden 5 urun sınırı yok ordan- amazondan i-parcel ile geliyor kıl bir şirket ama işini duzgun yapıyor 🙂 ) ben direk site uzerinden tl ye cevirip aldım bir haftada geliyor amazonun kendi kargosu ile zira bunu satan amazon ama sitede farklı magazlarda var onların kargo durumu nedir bilmiyorum.
Ben hep aliexpressden alısveris yaparım ordada baktım 50 $ civara benzeri var ama guvenemedim acıkcası pili ne kadar gider saglıklı hesap ediyormu belirsiz ayrıca diger urunlerde var ama kimisi gereksiz pahalı yada herseyi tam titresim yok yada windows pc yada tel ile uyumu yok ayrıca bluetooth LE istiyor bunuda anlı sanlı robot ancak 4.3 surumu ile getirmis o yuzden dikkat edin benzeri cihaz alıp gunluk bilgilerinizin grakfiklerini goremeyebilirsiiz.
Cihaz bel tokası ve mavi renkde ek bir bileklik ile geliyor secim sizin kendine ozel mıknatıslı usb sarj kablosu var kutusu çok şık.100 metreye kadar su gecirmezlik ve toz gercirmez sertifikası var ki yuzerken sanırım kulacta sayıyor bu isime çok yarar 🙂
Sadece telefondan da uygulaması ile gps acık yada kapalı bir cok degeri takip edebilirsiniz ayrıca web uzerinden sosyal ag imkanı var ve baska ozellikler , tabi sadece telefon kullanırsanız.
Asagıda ceşitli videolar var alman chip dergisi urunu 5. sırada gostermis 15 urun icinde her ozelligi var inceleyin derim.

Alman Chip dergisi incelemesi ;

http://www.chip.de/bestenlisten/Bestenliste-Fitness-Tracker–index/extended/id/1171/

inceleme ;

http://the-gadgeteer.com/2014/10/05/runtastic-orbit-activity-tracker-review/

kolda duruşu ;

bayan kolunda ;

2 thoughts on “Runtastic Orbit

  1. Bugün geldi benim de. Fakat bir türlü çalıştıramadım. Ekranı çok nadir açılıyor. Bluetooth aktarmıyor?

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

