Herkes bu kolay ama önemli testi yapmalı bence (TÜKÜRÜK TESTİ)



Bugün uyandığımda aç karnına saliva testini yaptım ve malesef kandida bağırsak floramı bozmuş bunun sonucuna ulaştım.

Gelelim saliva testimize. Sabah yada öğlen işte uyandıktan sonra aç karnına bir su bardağı içme suyuna tükürüyoruz. Eğer tükrük suyun üzerinde kalırsa suyun berraklığı bozulmazsa bağırsak mantarı yani kandida yok bağırsak floramız düzgün. Eğer suyun rengi bulanıyorsa, saçak gibi aşağıya iniyorsa, kar yağmış gibi oluyorsa veya suya rakı koymuş gibi bulanıyorsa malesef kandida bağırsak floranızı bozmuş.

Kandida, ağız, kulak, burun, boğaz, mide, bağırsak, vajina gibi birçok organı etkileyebilir. Kabızlık, ishal, karın ağrısı, ağız kokusu, kolit, makat kaşıntısı, cinsel güçsüzlük, unutkanlık, depresyon, boğaz ağrısı, mide ekşimesi, gıcık öksürüğü, uyuşukluk, gece terlemesi, sivilce, kaşıntı, sinüzit, dilde yanma, aşırı yorgunluk, vajina iltihabı, artrit, adet öncesi gerginliği, idrar yolları iltihabı, kas ve eklem ağrısı, saç dökülmesi kandida enfeksiyonuna bağlı olabilir.

Ben kendim denedim ve yukarda bahsettiğim gibi sonuç pozitif çıktı aşağı doğru saçak gibi indi.

 

Bu resim bana ait değil ancak bende de aynen buna benzer oldu


Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

