Bir Sorun ve Cevap…


SORU: Ben 21 yaşında bir üniversite öğrencisiyim. Yaklaşık 1 yıldır bir birlikteliğim var. Erkek arkadaşımla çok iyi anlaşıyoruz Sevecen, ilgili ve çevresi tarafından çok sevilen biri. Güzel bir arkadaşlığım var, fakat bu uyum cinsel hayatımıza yansımıyor. Onunla aşk üzerine değil de anlaşma üzerine kurulu bir beraberliğimiz var. Sorun benden kaynaklanıyor. Sevgilimin cinsel arzularını cevaplayamıyorum ve bu durumdan çok şikayetçiyiz. Ben onu tutkuyla değil de çocuk sever gibi seviyorum. Ona hep sarılmak ve hep göğsünde uyumak istiyorum. Cinselliğimiz bir erkeği tatmin edemeyecek kadar az ve yüzeysel. Aramızda tensel bağ oluşmuyor. Benim cinsel soğukluğum mu var, yoksa erkek arkadaşımı sadece bir arkadaş olarak mı görüyorum? Bu sorular beynimi kemiriyor.

CEVAP: Değerli okurum, herhalde küçüklüğünde bebeklerle oynarken beynin oyuncaklara takılıp kalmış. Yani erkeği de, sevgilini de böyle çocuk ya da oyuncak gibi görmen bence bundan. Ama bir oyuncağın sadece yanakları yok ki. Daha birçok oynanacak yeri var. Elleri, ayakları, göğsü vb. Eğer o bebeklerle oynarken elini, parmağını bütün bedeninde, alt taraflarında dolaştırsaydın beynin “Yahu burada da hoş şeyler varmış” diyebilirdi. Sen de kadınlık yolunda merdivenlerin yarısı tırmanmış olurdun. Birdenbire bir geçiş yapman kolay değil. Oyuncaklarını çoğalt, ruhunu alıştır, sonra bedene geçiş sağlarsın.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

