LUCİD OLDUM – RÜYA SIRASINDA RÜYADA OLDUĞUMU ANLIYORUM


Şuan çok kötü durumdayım. Elim ayağım sürekli titriyor. Gerçek dünyada yaşamak istemiyorum. Başta herşey güzeldi. Yaşadıklarım mükemmeldi. Dünyayı ben kontrol ediyordum. Ama yapay bir dünyayı..

Herşey 6 ay öncesinde başladı.

İnternette okuduğum bir yazı üzerine rüyalarımı kontrol etme hevesi içerisine girdim. Okuduklarıma göre her sabah kalktığımda rüyalarımı bir deftere kaydetmeye başladım. Gün içerisinde de her saat kendimi cimciklemeye başladım. Rüyalarımı uyanır uyanmaz deftere kaydettiğim için rüyalardaki mantığı çözmeye başladım. Zaman geçtikte rüya ve gerçek hayatı kolayca kıyaslıyordum. Rüyada kendimi cimciklediğimde yada başka yollardan rüyada olduğumu farkettiğim an benim için bir dönüm noktasıydı.

Rüyada istediğim şeyi yapıyorum. Sevdiğim kızı öpüyorum. Beni sevmesini sağlıyorum. İstediklerimi yiyip, istediğim yerleri geziyorum. Ve şuan yazamadığım bir ton şeyi orda yapıyorum. Kısacası kendim oluyorum. MUTLU OLUYORUM.

Ama şuan mahvolmuş durumdayım. Günde 15 saatten fazla uyuyorum. Baya kilo aldım. Hareketsizliğe bağlı hastalıklar yaşıyorum. RÜYALARIMIN BAĞIMLISI OLDUM.

UYANMAK İSTEMİYORUM. UYUMAKTA İSTEMİYORUM. YAPAY BİR GÜZELLİK VAR. RÜYADA SEVDİĞİM KIZI ÖPERKEN ALDIĞIM ZEVK NE KADAR TARİF EDİLEMEZSE UYANDIĞIMDA SAHTE OLMASININ VERDİĞİ ACININ TARİFİDE İMKANSIZ..

Rüyada olduğunu anladığında durumunu koruyacaksın.
Bilincini uyandırmayacaksın. Heyecana kapılmayacaksın.
Sonrasında kendimi bırakıyorum ben kontrol etmiyorum.
Güzel rüyalar görülüyor.

Herkes rüya görür ama rüya gördüğünü hatırlamadığı için rüya görmediğini sanır. Dikkat ederseniz rüya görmez demedim. Rüya görmek için yapmanız gereken şey ise normal uyanma saatinizden yaklaşık 2-3 saat önce alarm kurun, saate bakın ve tekrar uyuyun. Ama normalde uyandığınız saatte uyanamazsanız onun için de alarm kurun. Rüya gördüğünü hatırlamanın en garanti yolu budur. Lucid olayı ise tamamen sizin kendinizi şartlamanıza bağlı.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

