Cinsel Eğitimin Önemi


Arkadaşlar sadece içimi dökmek istedim. Admin’lerden ricam konuyu silmemeleri. Yaşananlar gerçektir ve ders çıkartılması gereken niteliktedir. Belki birisi görür de çocuğuna cinsel eğitim vermenin önemini kavrar. Bir hayat kurtulur.

Ailem hiçbir zaman bana cinsel eğitim vermedi. Hep sağdan soldan veya kitaplardan karıştırdıklarımdan bir şeyler öğrendim. İlk defa 10-11 yaşlarında mastürbasyonu keşfettim. Hatta size belki komik gelecek ilk defa erekte olduğumda kanser olduğumu falan sandım. Aileme söyleyemedim bayağı bir süre ve sonra anneme açıldım, o da normal dedi. Rahatladım.

Her neyse, 14 yaşındayım. Tuvaletteyim. Değişik bir şekilde mastürbasyon yapmaya karar verdim her ne hikmetse. Erekte olmuş halde iken elimle sıkıştırıyorum falan. Biraz sıkıştırdıktan sonra normal şekilde mastürbasyona devam ettim. Meni ile birlikte kan geldi. Dehşete kapıldım. Aradan bir kaç gün geçince bir sorun var mı kontrol etmek için yeniden mastürbasyon yaptım. Bu sefer yine kan geldi ama az. Külotta kan izi vardı azıcık. Annem beni yıkarken gördü, bağırıp çağırdı, sebebini sordu bilmiyorum falan diye geçiştirdim.

Aradan ne kadar zaman geçti bilmiyorum. Belki 1 hafta. Tam baş kısmının kenarında beyaz bir leke oluştu. Büyüklüğü bir sigaranın kalınlığı kadar, küçücük bir leke. Çok korktum ve üzüldüm. Aradan biraz zaman geçti. Anneme gittim, bir sorunum var dedim, açtım gösterdim. Dedim şeyimde leke var. O da güldü herkesinki allak bullak dedi. Umursamadı. Aradan bir zaman daha geçti. Birgün annemle babam oturuyorlardı. Yanlarına gittim. Yine o lekeden bahsettim. Doktora gitmek istediğimi söyledim. Annem kafasına takıyor falan dedi babama, babam da ben onu doktora götüreceğim dedi. Ama unuttular.

Bir daha söylemeye cesaret edemedim. İçime kapandım. Paranoyak düşüncelere kapıldım. Gizlice doktora gittiler ve çaresi olmadığını öğrendiler, bana çaktırmıyorlar falan gibi. Kangren olduğumu falan düşündüm. Nasıl evleneceğim, rezil olacağım diye kahroluyordum. Doktora gitmeye korktum kötü bir şey söyler diye. İçime kapandıkça kapandım. Bir süre sonra her şeyi inkar etmeye başladım. Gerçeklikten kopmaya başladım. O zamanlar internet falan da yok. Şimdi olsa doktora gitmeye korksan bile araştırabilirsin veya birisine sorarsın.

Her neyse bunalıma girmeye başladım ve derslerim kötüleşti. Üniversite sınavına çalışmadım. Çünkü umrumda değildi. Hocalarım benden üniversite sınavında çok başarılı olmamı bekliyorlardı dersanede, hatta beni en iyi sınıfa almışlardı. Ama ben sallamıyordum.

Derken kötü bir üniversiteyi tutturduk. Orada da derslere çalışmadım. Giderek daha çok gerçeklikten kopmaya başladım. Okulu beğenmedim değiştirecem, daha yüksek puanlı bir yere gireceğim falan diye tutturdum. Oysa mesele o değildi, bir derdi başka dertle örtmeye çalışıyordum. Buna yansıtma falan diyorlar sanırım psikolojide. Okulu 2-3 sene uzattık.

Nihayet 21 yaşıma geldiğimde artık dayanamadım ve anneme ağlayarak itiraf ettim derdimi. Beni bir üroloğa götürdü. Ürolog baktı ve bu leke melanin eksikliğinden dedi. Sebebi bilinmiyor dedi. çaresi yok dedi. kan geldi mastürbasyon sırasında dedim. Kılcal damar kanaması dedi. Önemli değil dedi. Ben rahatlamıştım. Ama bunalım içime yerleşmişti iyice. Daha sonra psikiyatriste gittik. Bana ilaçlar verdi 2 sene falan kullandım ilaçları. İşe yaradı. Ama hayattan diğer insanlar kadar zevk almadım hiçbir zaman. Bunalım iklimi hep devam etti.

Üniversite sınavında kapasitemin çok altında başarı göstermem hayatımı zaten mahvetmişti baştan ama bunalımlı bir karakter olduğum için girdiğim işlerde de tutunamadım. Şu anda iyi kötü bir işim var, ama akranlarım çok daha iyi yerlerde. Buna mı üzüleyim 7 sene saçma sapan bir sebep yüzünden bunalıma girmeme mi üzüleyim, tam da insanlar kız arkadaş edinirken ve gençliklerinin, üniversite okumanın ve kariyer yapmanın tadını çıkarırken saçma sapan sebepler yüzünden acı çekememe mi üzüleyim.

Ailem cahil sayılmaz, annem lise babam üniversite mezunu ama işte çocuğa cinsel eğitim verilmesi gerektiğini bilmiyorlardı.

Her neyse benim öyküm bu kadar. Sadece içimi dökmek ve başkalarına ders vermek için yazdım. Siz siz olun çocuğunuza en geç 10 yaşında cinsel eğitim verin, ve mastürbasyon yaparken dikkatli olmasını öğütleyin. Ayrıca çocuk herhangi bir konuda evham yaparsa doktora götürmeyi ihmal etmeyin geçiştirmeyin. Çünkü evham kurt gibi insanın beynini kemiriyor.

Bir mastürbasyon kazası hayatımı mahvetti.

One thought on “Cinsel Eğitimin Önemi

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

