Tefal Freemove 9920 kablosuz ütü incelemesi


2 thoughts on “Tefal Freemove 9920 kablosuz ütü incelemesi

  1. Merhabalar;

    Size bir kaç sorum olacak. Ben yakında evlenmeyi düşünüyorum. Ve herşeyin mükemmel olmasını istiyorum. Küçük ev aletleri için bir çok markayı dolaştım. Bunların içinde Tefal, Beko, Arçelik, Siemens, Vestel, Bosch gibi markalar bulunuyor. Ama hala kararsızım.

    Size göre en kaliteli marka ( küçük ev aletlerinde ) hangisi?

    Cevabınızı merakla bekliyorum.
    Teşekkürler / İyi Çalışmalar

    • Şimdi sunu demeliyimki elektornik üründe servis ağı önemli eger yaşadıgınız yerde elektirik sorunlu ise illaki gerekecek servis, sonrasında ucuz ve indirimde olması taksit vb bir çok kriter var satın almanızı belirleyecek markalar 3-5 birbirine yakın zaten tek yapmanız gereken kampanyaları takip edin ve fiyat perfonması en uygun aleti alın derim.Kolaylıklar dilerim.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

