Öfkeli koca, Türk Telekom çağrı merkezini bastı; 15 yaralı


 

Dün gece Türk Telekom çağrı merkezi, Hayri Baltacı (38) tarafından basıldı. Esenler’deki evinden ruhsatsız silahını alıp çağrı merkezine giden Baltacı, güvenlik görevlisini etkisiz hale getirdikten sonra, çağrı merkezinin operatör katına çıktı. Yaklaşık elli operatörün bulunduğu katta havaya ateş açan Baltacı, kadın operatörleri dışarı çıkarttıktan sonra, erkek operatörlere İstiklal Marşı’nı söyletti. Seçtiği beş erkek görevliyi bacağından vuran Baltacı, daha sonra olay yerine gelen polis ekiplerine teslim oldu. Açılan ilk ateşte seken kurşunlardan yaralanan on kişi ile bacaklarından vurulan beş kişi çeşitli hastanelere kaldırıldı.

İfadesi alınan Baltacı, kıskançlık krizine girdiğini söyledi.

Bir aydır ben işteyken evimin aranmaya başladığını fark ettim. Karımdan habersiz, kızıma sordum o da annesinin bir erkek tarafından ismen arandığını söyledi. Günde üç kere karımı aramaya başlamış. Ben de sonunda karıma sordum tanımadığını ve defalarca aramamasını söylediğini, buna rağmen telefonların kesilmediğini söyledi. En son dün gece yine aradı. Bu defa ben çıktım kim olduğunu sordum. Telekom çağrı merkezinden arıyormuş. Böylece yerini öğrendim ve silahımı alıp gittim. Amacım korkutmaktı. Kadınları gönderip erkeklere İstiklal Marşını söylettim. Sesini benzettiğim beş kişinin ayağına sıktım. Eğer o p…. bir daha ararsa hapisten çıkınca kafasına sıkacağım.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

