Sevmekten başka suçum yoktu!..
20 Ocak 2013 00:21
İSTANBUL’DAN ŞEYDA: Okşan Ablacım ben 20 yaşında bir kızım. Bundan 4 ay önce sevgilim bana bir açıklama yapmadan beni terk etti. Hem de cep telefonundan mesaj atarak. Aramalarıma yanıt vermedi. Zaten çok ilgili değildi benimle. Şimdi ise cep telefonuma mesajlar atıyor. ‘Nasılsın’ diyor, ‘Görüşelim bir gün biliyorum kırdım seni’ diyor. Onu çok seviyordum, yaptıklarını hiç hak etmemiştim. Sevmekten başka suçum yoktu. Tam onsuzluğa alıştığım bir anda yine karşıma çıktı. Sizce ne yapmalıyım?

Şeydacığım

Yaşadıklarını elbette hak etmemişsin fakat aynı hatayı yine yaparsan bu sefer aynı şeyi söyleyemem. Senin kıymetini bilmeyen sana bir açıklamayı bile çok görmüş, ilgisiz, hiç neden yokken terk edip giden biri yeni bir şansı hak etmiyor. Ayrıca seni tekrar arayış nedeni belli ki egosunu tatmin etmek. Senin onu hala bekleyip beklemediğini görmek. Bu yüzü bulduğuna göre layığından fazla değer vermişsin ona. Bana sorarsan hayatından tamamen çıkar gitsin. Bu gibi insanlar yüzünden aşka küsmene, vakit kaybetmene değmez.

One thought on “

  1. Bencede hayatından tamamen çıkar gitsin.. Zira adam boşluğa düşmüş arayıp duruyor. Boşluktan kurtulduğunda tekrar terkedip gidecek..

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

