Onsuz, hayatımın anlamı gitti sanki!                    

                        19 Ocak 2013 01:27

                                 

İZMİR’DEN SONGÜL: Sevgili Okşan Ablacım ben 21 yaşında bir kızım. İki hafta önce sevgilimden ayrıldım. 4 aydır beraberdik. Her şey başta çok güzeldi hiçbir sorun yoktu. Evlilik hayalleri kuruyorduk. Sonraları benimle ilgilenmemeye başladı. Sorduğumda başka birinin olmadığını sadece kafasının karışık olduğunu söylüyordu. O benim ilk defa birlikte olduğum erkekti. Onunla cinsel açıdan da birlikte oldum. Onu çok seviyordum hala da seviyorum. Şimdi hiçbir şey gözümde yok, sanki hayatın anlamı gitti benim için. Onu geri kazanmak için ne yapmalıyım?
Songülcüğüm
Ah şu erkekler… Karşındaki insanı daha tam olarak tanımadan bu kadar bağlanmak onu vazgeçilmez görmek de neyin nesi. Daha 4 aylık bir beraberlikte bu kadar iniş çıkış yaşanması pek anormal. Demek ki erkek arkadaşının baştaki ilgisi iş ciddiye binmeye başladıkça azalıvermiş. Birçok erkek gerçekten evlilikten samimi olarak bahseder ve evliliği ister görünse bile iş ciddiye binince çoğu değişir. Giden o ise ve dönmeyi düşünmüyorsa üzerine gitmen onu daha da uzaklaştırmaktan başka bir işe yaramayacaktır. Bence onu unutmaya hayatında yeni bir sayfa açmaya bakmalısın.
Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

