Cinsellik ilişkimiz var ama sorunum…                    

                        18 Ocak 2013 00:05

                                 

       ANKARA’DAN SEVİM: Merhabalar Okşan Ablacım. Ben 24 yaşında bir kadınım. Erkek arkadaşımla çok güzel bir ilişkimiz var. Cinsel açıdan da beraber oluyoruz fakat ben boşalamıyorum bir türlü. Hiçbir ilişkide boşalamadım. Zevk almasına alıyorum ama bir yandan da bu sorun kafamı kurcalıyor. Acaba kendimi kastığım için mi böyle, ya da eskiden kendimi tatmin ederdim, o yüzden mi? Yardımcı olursanız sevinirim. Sevgilerle.
Sevimciğim
Yaşadığın sorun inan ki birçok kadının ortak sorunu. Çoğu ilişkiden zevk alsa bile tam anlamıyla boşalamıyor ya da orgazm olamıyor. Tabii ki bunun nedenlerinden bir tanesi de ilişki sırasında rahatlayamamak kendini kasmak. En önemlisi de seks konusunda tabularımızın olması, bu konunun toplumumuzda kadınlar üzerinde baskı oluşturması. Madem erkek arkadaşınla mutlu bir ilişkiniz var onunla bu sorununu da konuşmalısın. Birlikte yeni yöntemler denemelisiniz. Senin rahatlamanı sağlayacak ön sevişme gibi teknikler yararlı olabilir. En önemlisi de sorunun üzerine gitmeden ilişki sırasında bu konuya odaklanmadan rahat olmaya çalışman.
Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

