Hamile kalmamak için ne önerirsiniz?
16 Ocak 2013 00:10
İSTANBUL’DAN GİZEM: Okşan Ablacım ben evlilik hazırlıkları yapan bir kızım. İlk gece yaşayacağımız ilişkiden hemen sonra hamile kalmaktan korkuyorum. Bu yüzden doğum kontrol yöntemi uygulamak istiyorum. Doğum kontrol hapı kullanmak bana cazip göründü ama onlar da çok kilo yapıyorlar diye duydum. Bana ne önerirsiniz?

Gizemciğim

Sevgili kızım maalesef doğum kontrol yönteminin çok kolay bir yöntemi yok. En basit ilacın bile yan etkileri olabiliyor. Senin için en uygun olan yöntem doğum kontrol hapları almak. Evlilik tarihinden 1 ay öncesi başlaman gerekiyor ki etkisini göstersin. Her bünye farklıdır. Kiminde kilo yapar kimin de ise ruhsal sıkıntı yapabilir. Bu yüzden doktor tavsiyesi üzerine senin yapına uyan bir hapı seçmelisin. Evlendikten sonra dilersen spiral taktırabilirsin.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

