Sevgilimden çok şüphe duyuyorum

14 Ocak 2013 00:21

İSTANBUL’DAN ASLIHAN: Okşan Ablacım. Ben 21 yaşında çalışan bir kızım. Erkek arkadaşım ise şehir dışında üniversite okuyor. Bu yüzden ayda 1-2 defa ancak görüşebiliyoruz. İlişkimiz 3 yıldır devam ediyor. Bu zaman içerisinde bir kez beni aldatmıştı. Telefonunda mesajları yakalayınca kendisi itiraf etmişti. Bir gecelik bir şey olduğunu söylemişti. Bir süre ayrı kaldık ama yapamadık. Onu affettim ve ilişkimize devam ettim. Şimdi şehir dışında olduğu için sürekli aklım onda. Her konuşmamızda bir şey yakalamaya bir açık aramaya çalışıyorum. Telefonu geç açsa kuşkulanıyorum. Benim için de bu durum katlanılmaz oldu. Ne yapmalıyım?

Aslıhancığım

Kızım madem bu kadar güvensizsin ona karşı neden geri döndün. Demek ki tam anlamıyla affetmemişsin. Aklında hala yine seni aldatacağı korkusu var. Yaptığına pişman olmuş ve tekrar ilişkinizi devam ettirme kararı almışsınız. Bundan sonra yapman gereken ne olursa olsun güvenmek olmalıydı. Sen bu kuşkucu tavırlarınla onu kendinden uzaklaştırıyorsun. Yapmayacağı varsa da bu kadar üzerine gelirsen yine aynı şeyi yapar. Düşün taşın kararını ver. Bu ilişki bu şekilde devam etmez.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

