Kızlık zarı bozulsa bile kan gelmeyebilirmiş!

13 Ocak 2013 00:15

İSTANBUL’DAN ECEM: Merhaba Okşan Ablacım. Ben 19 yaşındayım. Benim sorum kızlık zarı ile ilgili. Bakire olduğum için mastürbasyon yaparken korkuyorum. Kızlık zarımın olduğu yere dokunmadan mastürbasyon yaptım birkaç kez. Sonrasında ise çok korktum acaba bozulmuş mudur diye. Çünkü kızlık zarı bozulduğu halde kan gelmediği durumlar olduğunu da duymuştum.

Ecemciğim

Eğer vajinanın iç bölgesine girmeden, dışarıdan dokunarak mastürbasyon yapıyorsan kızlık zarının bozulması söz konusu olamaz. Bazı kızlık zarlarının yapısı oldukça esnektir. Bazı durumlarda ilişkiden hemen sonra kan gelmediği de olur. Kafana çok takılıyorsa doktora gidip baktırabilirsin. Mastürbasyon yaparken de dikkatli olmalısın.

One thought on “

  1. My husband and i were really fulfilled that Peter could finish off his basic research while using the precious recommendations he made from your web pages. It’s not at all simplistic to simply continually be giving freely guides which usually people today may have been selling. We understand we now have the blog owner to give thanks to for this. These illustrations you have made, the easy website menu, the friendships you help to foster – it is many overwhelming, and it’s really aiding our son and us know that this article is interesting, and that’s quite important. Thank you for all!

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

