Göğüslerimin büyük olmasından rahatsızım!

12 Ocak 2013 00:05

BURSA’DAN SALİHA: Sevgili Okşan Ablacım, ben 17 yaşında bir kızım. Benim sorunum göğüslerimin büyük olması. Bana göre aşırı büyük duruyorlar. Bu yüzden dar bluz ya da kazak giydiğimde çok utanıyorum. Çevremdeki erkeklerin göğüslerim üzerindeki bakışlarını yakalıyorum. Çok fazla ön planda oldukları için rahatsız oluyorum. Bunu takıntı haline getirdim. Ne yapmalıyım? Bana önereceğiniz bir şey varsa çok sevinirim.

Salihacığım

Sevgili kızım yaşın daha oldukça küçük. Bu yüzden vücudunda yaşadığın değişimleri abartıyor olma ihtimalin de var. Şimdiden bir estetik operasyonla küçültme girişiminde bulunursan belki ilerde pişman da olabilirsin. Çünkü erkekler için çoğunlukla büyük göğüsler her zaman daha çekicidir. Bunu takıntı haline getirmeden avantaj ve dezavantajlarını sorgulayarak bir uzman görüşü alarak kararını vermelisin.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

