Sevgilisi olduğu halde bana mesaj atıyor!
29 Temmuz 2012 00:01
SENİHA: Sevgili Okşan Abla, ilk aşkımla dördüncü sınıfta sevgili olduk. Birçok kez küsüp barıştık. Sekizinci sınıfta tekrar barıştık. Her şey çok güzeldi. Yine de 2011 yazında tekrar ayrıldık. Aradan zaman geçti o tekrar barışmak istediğini söyledi. Ona, “seni sevmiyorum” diye yalan söyledim. Çünkü doğruyu söyleseydim hata yapmış olacaktım. Ama kalbim hâlâ arayıp doğruyu söylememi istiyor. Geçenlerde yeniden mesaj attı. Cevap vermedim çünkü bir sevgilisi olduğunu öğrenmiştim ve çok kırılmıştım. Sevgilisi olduğu halde niçin hâlâ beni aramaya ve mesaj atmaya devam ediyor anlam veremiyorum. Ne yapmam gerektiğini ise bilmiyorum.

Senihacığım:

Bu genç, başka biriyle beraberliğine rağmen seni aradığına göre, senden tam anlamıyla kopamıyor. Belki de barışma teklifini sen kabul etmeyince, gurur meselesi yapmış olabilir. Ya da fazla derin düşünmeden, kendisine cazip gelen bir başkasına yönelmiş olabilir. Gördüğüm kadarıyla erkekler pek fazla düşünmeden, kendilerini bir ilişkiye kaptırıveriyorlar. Bu da onlardan biri anlaşılan. Eğer gerçekten onu seviyorsan, onun da seni sevdiğini biliyorsan, biraz sabırla bekleyeceksin. Bakalım zaman ne gösterecek?

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

