Aramızdaki mesafeyi bir türlü azaltamadım

10 Ocak 2013 00:10

İSTANBUL’DAN ATİLLA: Ablacım, 20 yaşındayım ve 5 aylık bir beraberliğim var. Onu çok seviyorum, o benim ilk aşkım ve son olarak kalmasını istiyorum. Tüm aksiliklerine rağmen hep onun yanında oldum. Kaprislerine katlanıyorum, bana karşı soğuk tavırlarına rağmen onun için yapmayacağım şey yok. Yine de ne yaptıysam aramızdaki mesafeleri azaltamadım. Bir adım atsa bin adım atarım ben. Ona nasıl davranmalıyım?

Atillacığım

İlk ilişkin olduğu için de kendini çok fazla kaptırmışsın. Belli ki kız arkadaşın da yoğun ilgin karşısında kendisini geri çekmiş. Bu yaşlar hislerinizden emin olmak, ciddi kararlar verebilmek açısından çok erken bir dönem. Benim tavsiyem biraz kendini geri çekmen yönünde. Aramalarını azalt, eskisi kadar üzerine düşme. Eğer seni gerçekten seviyorsa o da bu durumu merak edip endişelenecek sana yakın olmaya çalışacaktır. En azından seninle ilgili düşüncelerini netleştirecektir.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

