Kadınları süzdüğünü görünce çıldırıyorum!..

09 Ocak 2013 00:10

İSTANBUL’DAN SERAP: Merhaba Okşan Ablacım. Erkek arkadaşımla 1 yıldır beraberiz. Ailelerimiz de ilişkimizi biliyor. Onu çok seviyorum o da beni sevdiğini söylüyor ama beraber gezdiğimiz zaman ara sıra başka kadınları süzdüğünü görüyorum. Ben çok kıskanç bir yapıdayım, bu durumlarda sinirlerime bir türlü hakim olamıyorum. Bu yüzden tartışıyoruz sürekli ama elimde değil Okşan Ablacım. Ne yapmalıyım?

Serapcığım

Erkek arkadaşın sağlıklı her erkek gibi güzel olan şeylere nasıl bakıyorsak, güzel bir kız gördüğünde bakması gayet doğal. Tabii ki niyet önemli. Eğer kötü bir niyeti olsaydı zaten senin yanında bakmazdı. Yine de bu durumdan dolayı üzülmen de doğal abartıp kıskançlık krizlerine vardırmamak kaydıyla. Onunla sakin bir şekilde konuşup onu birine bakarken gördüğünde incindiğini anlatmak daha doğru değil mi? Emin ol daha etkili olacaktır ve seni seviyorsa hak verip daha dikkatli olacaktır.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

