Kendimi teselli etmeye çalışıyorum ama…

04 Ocak 2013 00:30

BURSA’DAN HALİL: Okşan Hanım ben sizi sürekli ilgiyle okuyorum. Birgün benim de size yazacağım aklıma gelmezdi fakat şu ara kafam sürekli bu meseleye takılıyor. Ben daha önce iki evlilik yaptım. Şu anda 41 yaşındayım ve üçüncü eşimle 6 aylık bir evliliğim var. Daha önceki ilişkilerimde cinsel olarak çok aktiftim. Her gün mutlaka ilişkiye girerdim. Şimdi ise haftada bir ya da en fazla iki kere ilişkiye girebiliyorum. ‘İş hayatının verdiği strestir’ dedim kendimi teselli ettim ama kafamdan ‘Bir sorunum mu var acaba?’ diye düşünmeden edemiyorum.

Halilciğim

İlişki sıklığının düşmesinde ilerleyen yaşın da etkisi olabiliyor. Tabii ki iş sorunlarınızın artması daha önce iki evliliği arkanızda bırakmış olmanız gibi faktörler de var. Özellikle de bu konuyu takıntı boyutuna getirmiş olmanız cinsel performansınızda geri çekilme yaratıyor olabilir. Yaşınıza göre cinsel ilişki yaşama sıklığınızda bir anormallik yok. Yine de yetinemiyorsanız, ilişkinizde farklı yollar deneyerek, ön sevişmeyi uzatarak cinsel yaşamınızı renklendirebilirseniz bunun da bir faydası olacaktır.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

