Sürekli cinsel ilişki arzuluyorum

03 Ocak 2013 09:54

İSTANBUL’DAN ENGİN: Okşan ablacım ben erken boşalma sorunum için yazıyorum. 16 yaşındayım ama sürekli cinsel ilişki arzuluyorum. Kızları düşünüyorum ve çok fazla kendimi tatmin ediyorum… Erken boşalma sorunum ileride de devam eder mi?

Engincim: Şu an ergenlik dönemi içindesin. Bu dönem hormonların yoğun bir şekilde çalıştığı ve cinsel dürtülerin fazlasıyla atak olduğu bir evredir. Kızları arzulaman ve cinselliği yaşamak istemen son derece normal bir durum. Aşırıya kaçmadan cinsel dürtülerini tatmin edebilirsin. Eğer aktif bir cinsel yaşantın yoksa erken boşalma sorunun da yoktur. Zamanı geldiğinde, doğru zaman, doğru yer ve doğru kişiyle cinselliği yaşayacaksın. Bunun için acele etmemeni öneririm

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

