Sevgilim ve en yakın kız arkadaşım el eleydi

01 Ocak 2013 23:43

İSTANBUL’DAN NİHAL: Okşan Ablacım hayat o kadar acımasız ki tüm güvenimi yok etti insanlara karşı. 2 gün önce sevdiğim adamla, sevgilimle yani en yakın kız arkadaşımı el ele gördüm. Kız arkadaşım da çocukluktan beri arkadaşım. Biz beraber büyüdük. Bana bunu nasıl yaptıklarını aklım almıyor. Üstelik sevgilimle ilişkim de 3 yıllık bir ilişki. Onları gördüğümü kız arkadaşım bilmiyor ama erkek arkadaşımla telefonda konuştum, anlattım gördüğümü ve telefonu suratına kapattım. Sürekli mesajlar atıyor, arıyor şimdi. Kız arkadaşımdan ise ses seda yok.

Nihalcığım

Güzel kızım bu senin yaşadığın ne ilk ne de son. Maalesef sevgiler, dostluklar bu kadar kolay harcanabiliyor. Yaşadıkların oldukça yaralayıcı ama bu olayın masumu sensin. İkisi için de yapılabilecek hiçbir şey yok. Yaşadıkları utancı silmeleri kolay değil. Onları kirli vicdanları ile baş başa bırakmak verebileceğin en büyük ceza olur. İkisini de hayatından çıkar at fakat insanlara güvenini kaybetme. Her insan bir değildir.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

