Kıyafetleri, saçı başı beni rahaksız ediyor…

30 Aralık 2012 23:56

BALIKESİR’DEN GÖKHAN: Ben 24 yaşında bir gencim. Sevdiğim kızla berberliğimiz evliliğe doğru gidiyor fakat onunla ilgili şüphelerim var. Ben sade bayanlardan hoşlanıyorum. Yapmacık tavırlar, dikkat çekici kıyafetler ve abartılı makyaj sevmiyorum. Ona da böyle olduğu için aşık olmuştum fakat son zamanlarda çok değişti. Kıyafetleri, makyajı, saçı başı artık beni rahatsız ediyor. Müdahale de edemiyorum, onu kaybetmek istemiyorum. Nasıl davranmalıyım?

Gökhancığım

Yaşınız daha çok küçük. İkiniz de zaman zaman tarzınızı değiştirecek, yeni şeyler denemek isteyecek yaşlardasınız. Kız arkadaşın belki günlük hayatın sorunlarından sıkılmış olabilir ya da kendisi ile ilgili bir güven problemi yaşıyordur ki böyle bir değişikliğe gitme ihtiyacı duymuştur. Ona yapıcı eleştiriler getirmelisin. Makyaja hiç ihtiyacı olmadığı, doğal bir güzelliği olduğunu söyleyebilirsin. Alışverişlerinde ona fikir verebilirsin. Evlenmek istediğin ideal kız tipinin nasıl olması gerektiğinden bahsedebilirsin.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

