Hayatımı mahvetti, onu beklemekten bıktım!

27 Aralık 2012 09:57

İSTANBUL’DAN HATİCE: Sevgili Okşan 24 yaşındayım. 3 yıllık bir ilişkim vardı. Son 1 yılı sürekli kavgalarla geçti. 4-5 defa ayrılıp barıştık. Hayatımı mahvetti. Beni terk edip geri dönmeleri evlilik için oyalamalarından bezdim. Şimdi 2 aydır ayrıyız. En son 1 ay önce aradı sudan bir sebepten. Sürekli bana ümit vermesinden onu beklemekten bıktım. 2 aydır dayandım hiç aramadım. Son aradığında da soğuk davrandım.Tekrar ararsa onu istemediğimi söyleyeceğim ama gücüm de kalmadı artık.

Haticeciğim: Daha çok gençsin kaybettiğin üç yılı çok güzel bir şekilde telafi edebilirsin. Yeter ki bu yaşadıklarını ‘yaşamam gerekiyormuş, alacağım dersler varmış hayattan’ şeklinde yorumlamasını ve yoluna devam etmesini bil. İçten içe tekrar aramasını bekliyorsun ve kuvvetle muhtemel tekrar ilişkinizi devam ettirme kararı da alabilirsin. Bunu sakın yapma. İşte o zaman kayıplarının telafisi olmaz ve şuan olduğundan çok daha kötü bir ruh haline sürüklenirsin. Artık o kişiyi hayatından tamamen çıkarıp yok farz etmekle işe başla. Unutma ki seni bu kadar üzen bu ilişkinin mutlu bir sonu yok.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

