Çok canım yandı, en çok da kalbim!..

26 Aralık 2012 00:19

İSTANBUL’DAN CEYLAN: Erkek arkadaşımla istemediğim bir şeyi bile bile yaptığı için kavga ettik.

Bitsin dedim. Aldığı hediyeleri geri vermek için buluştum, yine kavga ettik ve bana herkesin içinde vurdu. Çok canım yandı, en çok da kalbim. Şimdi sürekli yalvarıyor, bir daha olmayacağını söylüyor. Onu çok seviyorum ayrılmak da istemiyorum ama o kadar sinirli bir yapısı var ki beni korkutuyor. Mesele sevmediğim iki arkadaşıyla çok sık görüşüp alkol alması. Buna hala devam ettiğini biliyorum.

Ceylancığım

Güzel kızım erkek arkadaşını seviyor olabilirsin ama kendi hayatından sadece sen mesulsün. Bu yüzden yapacağın tercihleri kendini düşünerek yapmalısın. İnsanlar kolay kolay değişmezler. Eğer sen de erkek arkadaşının bir gün düzeleceğini düşünerek ilişkini devam ettirme kararı alırsan çok yıpranır üzülürsün. Şiddet, ilişki içerisinde kendini tekrarlayan genellikle bir defayla kalmayan bir olgu. Üstelik bunu herkesin ortasında ve haksız olduğu halde yapmış. Bu yüzden duygularına yenilmeden kendi hayatına sahip çıkarak ondan bir an önce ayrılmalısın.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

