Sözlüm dörtdörtlük ama ilgimi kaybettim!

25 Aralık 2012 00:05

İSTANBUL’DAN ALİ: Sevgili Okşan Abla, ben 26 yaşında bir gencim. 2 yıllık bir ilişkimle geçtiğimiz ay sözlendik. Bir ay sonra da nişana karar verdik. Ama ben şu son zamanlarda evlenmeyi istemediğime karar verdim. Sözlüm birçok yönden dörtdörtlük. Zaten bu özelliği ilgimi kaybetmeme rağmen ilişkiyi bitirmemem için geçerli nedendi, ama bu da yetmiyor artık. Uzun zamandır işyerimizde olan bir kızdan hoşlanıyorum. Kızla aramda bir şey geçmedi sözlüme ilgimi kaybettim. Ne yapmalıyım?

Aliciğim

Yaşadığın sendrom birçok ilişkide görülen bir durum. Özgür bir erkek olarak son günlerin olduğunu, evlenince kapana kısılmış gibi olacağını düşünüyor olabilirsin. Oysa birbirini seven iki insanın birlikte göğüsleyecekleri bir hayata adım atmaları çok da keyifli bir şeydir. Bu yüzden acil bir karar vermeden önce düşün. Sözlünle açık açık konuşup nişan tarihini ertelemenin imkanı varsa bunu yap. Öteki kıza olan ilgin aldatıcı bir yönelme olabilir. Acele karar verirsen ileride pişman olma riskin de var. Çünkü 2 yıllık bir ilişki her halükarda bir çırpıda silinebilecek türden olamaz.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

