Evliyim ve evli başka bir adamı seviyorum

24 Aralık 2012 00:24

NUR: Ben dört yıldır evli çocuksuz, çalışan bir kadınım. Ailem ve eşimin ailesi çok tutucu insanlardır. Yine de ben çalıştığım işyerinin sahibi olan beyle karşılıksız, çıkarsız bir sevgi yaşıyorum. Patronum olduğu için aklınıza bir şey gelmesin diye bunu yazıyorum. Bana işyerimdeki normal kazancım dışında hiçbir katkısı yoktur. Ne yazık ki, o da evli ve eşini sevmiyor. Benim gibi her an ayrılmayı düşünüyor. Tek sorun onun bir oğlu olması. Ne yapacağımı bilmiyorum.

Nurcuğum

Sen de yanlış bir şeyler yaptığının farkındasın. Aslında büyük bir tehlike yaşıyorsun. Çünkü hem senin hem de eşinin aileleri tutucu insanlarmış. Hem de beraber olduğun adamın eşi, her ne kadar ayrılmak üzere olsalar da durumunuz ortaya çıktığında hep birden seni suçlayacaklardır. Seninkiler suçlamakla da kalsalar iyi. Gelelim patronuna, eşiyle ayrılma noktasında olduğuna emin misin? Yoksa tüm çapkın evli erkeklerin başvurduğu numarayı mı tekrarlıyor sana? Yine de durumun oldukça zor. Kararını sen vereceksin…

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

