Kabul etmemesi değil, babasından korkuyorum

23 Aralık 2012 00:47

İSTANBUL’DAN BİLAL: Sevgili Okşan Abla ben 23 yaşında bir erkeğim. Bir kızı 2 senedir gizli gizli kendi içimde seviyorum. Kendisi bizim mahallede bir esnafın kızı. Her geçen gün azalacağına içimdeki aşk artıyor. Geçenlerde arkadaşım sevdiğim kızı biri ile gördüğünü söyledi. Elele falan değillermiş ama nesidir kimdir bilmiyorum. Ona açılmayı çok düşündüm ama kabul etmemesinden çok babasının duymasından korkuyorum. Babası bizimkilerle çok yakın. Almanya’daki akrabalarımın yanına gidip çalışma durumum var. Bu meseleden dolayı karar veremiyorum.

Bilalciğim

Eğer bu olayın babası tarafından büyütülmesinden korkuyorsan önce kendi ailene durumu açabilirsin. Ailen aksi bir durumda hazırlıklı olur. Üstelik sonucun ne olacağını bilmiyorsun. Ama önemli olan kızın sana karşı ne hissettiği. Bunu da bir adım atmadan öğrenemezsin. Ona karşı duygularını hissettirmekle işe başlayabilirsin, eğer senden hoşlanmıyorsa o da bunu sana yansıtacaktır. O zaman da kendi hayatını kurar, unutmaya çalışırsın. Her sorun çözümü içinde barındırır. Yeter ki sevmekten korkmadığın gibi acı çekme riskini de göze almaya cesaret et.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

