Böyle giderse ilişkimiz kopacak!..

22 Aralık 2012 00:24

İSTANBUL’DAN GÖZDE: Ben 35 yaşındayım ve hiç evlenmedim. Özel hayatımda hep sorunlu ilişkilerim oldu. Şimdi erkek arkadaşım benden 5 yaş küçük. Onunla bir geleceğimiz bu yüzden yok gibi. Yine de ondan kopamıyorum. Onun da beni sevdiğini biliyorum fakat ilişkimiz sadece cinsellik ağırlıklı olmaya başladı. Benim evimde buluşuyoruz genelde. Onun dışında hafta sonunu arkadaşlarıyla geçiriyor. Futbola çok ilgili. Arkadaşlarıyla da tanıştırmadı henüz beni. 6 aydır beraberiz. İlişkimizin böyle giderse kopmasından korkuyorum.

Gözdeciğim

Bu ilişkide gelecek olmamasının nedeni aranızdaki yaş farkı değil. Artık günümüzde erkekler kendilerinden büyük kadınlarla da birlikte oldukları gibi evlenip, mutlu bir yuva kurabiliyorlar. Sizin ilişkinizdeki en büyük sorun aranızda cinsel beraberlik dışında çok fazla paylaşım olmaması. 6 aydır berabersiniz ve sen onun arkadaşlarından çevresinden kimseyi tanımıyorsun. Bence bu kişi seninle ileriye yönelik bir ilişki yerine gidebildiği kadar bir ilişki yaşıyor. Eğer değişeceğini düşünüyorsan yanılıyorsun. Bunu düşün, kararını ver.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

