Aşırı kıskançlığıyla beni kolayca kırıyor
28 Temmuz 2012 00:03
AZADE : Okşan Ablacığım, bir süredir bir gençle beraberim. Evlenmeye hazırlanıyoruz. İyi bir insan, bana çok değer veriyor, beni seviyor. Fakat 25 yaşında olmasına rağmen olgun değil. Aşırı kıskançlığı nedeniyle de beni kolaylıkla kırabiliyor. Birgün herkesin yanında bana giydiğim mini etek nedeniyle “Millete bacaklarını mı sergiliyorsun?” dedi. Üstelik bu lafı söylediği ortamdaki en güzel kız bendim. Diğer kızlar pek bir şeye benzemiyordu. Çok kırıldım ona. Her şeyime karışıyor. Her davranışıma bir kulp takıyor. Benim iyiliğim için yapıyormuş. Böyle biriyle evlenirsem mutlu olamam sanırım… Onunla evleneyim mi, karar vermeme yardım eder misiniz?

Azadeciğim:

Sevgili kızım, erkekler genellikle sevdikleri kadınların giyim kuşamına karışır, biraz kıskançlık yaparlar. Ama sen çok fazla hassas davranıyorsun bana kalırsa. Üstelik kendini biraz fazlaca beğeniyorsun gibime geliyor. İnsanları fiziksel görünümleriyle değil, kafa yapılarıyla değerlendirmeyi zaman içinde öğreneceksin. En iyisi, herkesi olduğu gibi kabul et. Seni seven, sana düşkün bu gence gereksiz alınganlıklar yapma. Bana sorarsan, henüz evlenmeye, hele sevdiğinden pek emin olmadığın biriyle evlenmeye kalkışmamalısın.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

