Onunla mutluyum ama kafam karışık!

21 Aralık 2012 00:03

AYDIN’DAN ZELİ HA: Ben 24 yaşındayım, geçen sene eşimden boşandım. 2 yaşında bir oğlum var. Eşim beni aldatıyordu. Hamilelik sürecimde çok sıkıntı çektim çok yalnız kaldım. Şimdi ailemin yanındayım ve işe başladım. İş yerimde benden 15 yaş büyük biriyle aramızda bir yakınlaşma oldu. Ona karşı hislerimin aşk olup olmadığından çok emin değilim. Kendisi de evliliğinde sorunlar yaşıyor. Boşanmayı düşünüyor. Benimle evliliği düşündüğünü biliyorum. Onunla olmak mutlu ediyor, huzur veriyor ama kafam çok karışık.

Zelihacığım

Kocanın seni aldatması 2 yaşında bir çocukla ailenin yanına dönmüş olman kolay atlatılabilir şeyler değil ama Übir yanlışa sürüklendiğinin bile farkına varmayacak şekilde kendini kaptırmışsın. Yakınlaştığım dediğin adamın senden oldukça büyük olması şevkat arayışı içerisinde olduğunu bana düşündürttü. Ayrıca karşındaki kişi eşini her ne olursa olsun aldatan biri. Yani eski eşin gibi aynı karakterde biri ile bir gelecek tasarlıyorsun. Bence kendini işine ve oğluna vermelisin. Fazla kaptırmadan bu ilişkine mesafe koymalısın.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

