Evlendi boşandı ama aşkımız hiç bitmedi

17 Ağustos 2012 00:05

GÜLSÜM: Merhaba, ben 18 yaşında bir genç kızım. Altı sene birisi ile birlikte oldum. Ama o bir sene önce sevmediği biri ile zorla evlendirildi. Bir süre sonra da boşandı ama içimizdeki aşk hiç bitmedi. Hâlâ da konuşuyoruz. Hayatımda ondan sonra birkaç kişi oldu ama hiç birisi onun yerini tutamadığı için başaramadım. Ailem duysa reddeder beni ama ne yapacağımı bilemiyorum.

Gülsümcüğüm:

Sevgili kızım, eminim aile zoruyla evlendirilmiş bir gençten söz ediyorsun. Her zaman söylediğim gibi, işte ailesi yüzünden hem sen, hem evlendiği kız, hem de kendisi mutsuz olmuş. Bence bundan sonra kaybettiğiniz mutluluğu yakalamalısınız.

Nasıl konuşmalıyım?

SELDA: Sevgilimle yaklaşık iki senedir birlikteyiz. O benden altı yaş büyük. Cinsellik konusunda oldukça anlayışlı. Önceden bazı hataları olmuş ve bunlardan ders almış. Ama bu aralar mesajlaşırken konu cinselliğe geliyor. Karşılık vermek istiyorum çekeniyorum! Bizimki ciddi bir ilişki. Onunla nasıl konuşmam gerekir, bilmiyorum.

Seldacığım:

Kızım, sevdiğin gencin sana karşı olgun davrandığını söylüyorsun. Eğitimine devam ediyor musun, evliliğe hazır mısınız? Doğum kontrolü hakkında bilgin var mı? Ciddi düşündüğün bir ilişkide cinselliğe balıklama atlamadan önce bunları bir düşün istersen.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

