Sıkıntılarım beni yemeğe daha da itiyor!..

18 Aralık 2012 00:35

Sıkıntılarım beni yemeğe daha da itiyor!.. n İSTANBUL’DAN ŞİRİN: Okşan ablacım benim sorunum kilolarım. Ne yaptıysam veremiyorum. Yemek yemek hastalık gibi. Kendime söz geçiremiyorum. Üniversitede okuyorum ve arkadaş çevrem hiç yok. Hoşlandığım kişinin de bana karşı hiç ilgisi yok. Bu yüzden bunalıma girdim. Ne giydiğim yakışıyor ne kendime güvenim var. Sıkıntılarım beni yemeye daha da itiyor. Böyle giderse ruh hastası olacağım.

Şirinciğim

Sevgili kızım obezite günümüzün en sık rastlanan hastalıklarından biri. Sen de bir hastalık olduğunun farkına varmışsın. Öncelikle kişinin özgüvenini yok ediyor. Bunalıma sürüklenmiş olman sağlıklı düşünmene de engel olmasın. Her şeyin bir çaresi var. Tabii ki bu tek başına yeneceğin bir sorun değil. Yardım alman şart. İşe kendini sevmekle başlamalısın çünkü ne kadar kilo verirsen ver kendini sevmezsen hep bir eksiklik bulacaksın. Aldığın diyetisyen yardımıyla, azminle kilolarını verirken de ruhsal olarak kendini geliştirmen gerekiyor. Sosyal hayattan kopmamalısın. Arkadaş çevrenin olmamasının nedeni kiloların değil özgüven problemin nedeni ile içine kapanmış olman.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

