İlişkiye girmekten hiç haz almıyorum…
16 Aralık 2012 00:43
İSTANBUL’DAN SELVİ: Merhaba Okşan Abla ben 23 yaşında yeni evli bir kızım. Eşimle 3 yıl sevgililik sürecimiz oldu. Bu dönemde birkaç defa cinsel ilişkiye girdik ve ben orgazm olamamak bir yana sonrasında uzaklaştım kendisinden. Önceleri bunu pişmanlıktan sanıyordum ama şimdi evli olmamıza rağmen hala cinsel ilişki kurmak istemiyorum. Kocam bu konuda çok istekli ve istemediğim zamanlarda aramız geriliyor. Yanlış anlamayın kocamı seviyorum fakat cinsel ilişkiye girmekten hiç haz almıyorum. Ne yapmalıyım? Teşekkür ederim.

Sevilciğim
Aranızda ten uyuşmazlığı söz konusu olabilir ya da daha kuvvetle muhtemel olanı senin cinsel açıdan soğuk olmandan kaynaklanıyor olabilir bu sorun. Cinsel açıdan soğuk olman yani tıbbi olarak frijit olman ihtimali daha baskın. Bu sorun evliliklerde oldukça yaygın. İlişkinin temeli elbette cinsellik değil fakat ilişkinin gereklerinden biri de mutlu bir cinsel yaşama sahip olmak. Bu sorun ilerde kocanın senden uzaklaşmasına neden olabilir. Eşinle beraber bir an önce iyi bir psikolog, evlilik danışmanı ile görüşmelisiniz.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

