OKŞAN
Benden ayrılıyor sonra tekrar gelip barışıyor
30 Mayıs 2012 01:06
Ankara’dan Asiye: Bir süre önce tanışıp arkadaşlık ettiğim bir genç vardı. Ailemden gizli görüşüyorduk tabii. Ancak benimle bir süre arkadaşlık ettikten sonra beni terk etti. Büyük üzüntüler yaşadım. Hayatımı kararttım. Ama bir süre sonra yeniden gelip beni bulup, yalvardı, özür diledi, barıştık. Kısa bir süre sonra beni yeniden bir başka kız için terk etti. Eğer günün birinde evlenmeyi düşünürse, mutlaka benimle evlenirmiş. Beni yine arıyor, yeniden alt üst oldum. Onu her şeye rağmen seviyorum. Ne yapmamı önerirsiniz?

Asiyeciğim

Her şeyden önce bu bencil genç adam bir kez daha ona dönecek olursa onu kesinlikle kabul etme, derim sana. Ama beni dinler misin, bilemem. Sana bu oyunu bir kez daha oynamış bir insanı yeniden kabul etmen, ona inanman seni zaafını gösteriyor. O da bu zaafın farkında ve bundan pek güzel bir şekilde yararlanıyor. Beni dinlersen seni bir oyuncak gibi istediği zaman alıp istediği zaman bırakmasına göz yumma. Senin güçlü olduğunu hissetmeli. Hayatta ondan başka insan mı kalmadı? Evlenmeye niyeti olmayabilir. Ama seninle oyun oynayamaz. Bu daldan dala konmaya meraklı küçük bir beye artık kesinlikle güvenmeyip, bir daha onunla görüşmemelisin kızım.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

