İlk gecede karıma karşı rezil oldum, utanıyorum!
15 Aralık 2012 00:11
ÖZKAN: Okşan Abla, size yazanlara şaşardım, “Nasıl oluyor da hiç tanımadıkları birine en mahrem duygularını anlatabiliyorlar” derdim. Ama işte şimdi ben de kapınıza geldim, sizden yardım istiyorum. Yeni evli bir gencim. İlk gecemizde eşimle ilişkiye giremedim. Daha önce başıma hiç böyle bir şey gelmemişti. ilişki kuramadım, ereksiyon hali gerçekleşmedi. Rezil oldum! Evleneli hemen hemen iki ay oldu. Ancak o geceden beri eşime yaklaşmaya cesaret edemiyorum. O anlayışla karşılıyor ama tabii bir yere kadar… Neden böyle oldum? Bir doktora mı gitsem acaba? Aslında utanıyorum da.

Özkancığım

Sevgili oğlum, senin problemini yaşayan o kadar çok genç var ki… Erkekler, özellikle ilk cinsel ilişkilerini gerdek gecesi yaşayacaklarsa, tıpkı kızlarınki gibi başarılı olup olmama kaygısı taşıyabilirler. Bu kaygı o güne kadar hiçbir sertleşme sorunu olmayan bir erkeğin ilk kez gerdek gecesinde zorluk yaşamasına neden olabilir. Bu sadece psikolojik faktörlere dayanıyor. Zamanla birbirinizin bedenini keşfedip, ön sevişmeyi öğrenip sevişmenin hazzına ulaşarak birlikte olacaksındır.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

