2 çocuğun günahına girdim, çok üzgünüm!..

                        13 Aralık 2012 00:06
           AYGÜL: 15 yıllık evliyim. Eşim sürekli anne- baba dayağı yiyip aşağılandığı bir ortamda büyümüş. Yıllar önce yatak odalarımızı ayırdı. Kızımla aynı odada yatıyor. Cinsellikten nefret ettiğini söylüyor. Geçenlerde kızım bana babasının her türlü kötülüğü yaptığını, onları “Bunu annenize söylemeyin, yoksa sizi öldürürüm” diye tehdit ettiğini anlattı. Bunu eşime sorduğumda çok sinirlendi, kızımın üstüne yürüdü. Kızıma “Sana tecavüz mü ettim, söyle” dedi ama çok korkak davrandı. Suçlu değilse niye böyle korkak davrandı? Ailem onun kötü olduğunu anlıyor ve beni sürekli ona çocuk doğurduğum için suçluyor. Kendimi hiç affetmiyorum, hatta kendimden nefret ediyorum. Böyle bir insanla yaşadığım ve iki masum çocuğun günahına girdiğim için çok üzgünüm. Bu yüzden çocuklarıma da iyi davranamıyorum. Hep “kötü anne, suçlu anne” duygusuyla yaşamaktan bıktım. Benim için hiçbir şeyin anlamı yok. Bu yüzden çocuklarımı iyi yetiştiremiyorum.
Aygülcüğüm
Kızım, bu adamın bir psikopat olma ihtimali çok fazla. Çocukluğunda yaşadıkları, onun hasta bir insan olmasına yol açmış besbelli. Kızına tecavüz edip etmediğini mutlaka araştır. Kızını bir psikoloğa götür. Yaşadıklarını ona anlatır belki. Tabii bu arada bir jinekolog tarafından muayene edilmesi olasılığı da var ama bu onda bir travma daha yaratacaktır. Bu adamdan bir an önce ayrıl. Onunla nasıl evli kalabiliyorsun, anlayamıyorum. Aklını başına topla ve çocuklarına sahip çık.
Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

