Aldattığını öğrendim hazmedemiyorum!                    

                        12 Aralık 2012 00:37

                                 

ŞENAY: Merhaba Okşan Abla, ben 22 yaşındayım. Dört senelik de evliyim. 2 yaşında bir de kızım var. Evliliğim ilk zamanlar çok güzeldi, çok mutluydum. Bir süre sonra eşimin beni aldattığını hissettim ve bir sene boyunca gelgitler yaşadım kendi içimde. Ortada hiçbir şey yoktu ama ben aldatıldığımdan o kadar emindim ki, iş düşünceden çıktı, artık rüyalarıma girmeye başladı. En sonunda da öğrendim gerçekten aldatıldığımı… Hem de gerçek ağızdan, yani eşimin beni aldattığı kadından. Aradı beni ve “Sende nasıl bir mide var ki aldatıldığını bile bile halen o adamla evli kalabiliyorsun” dedi. O an ne düşüneceğimi bilemedim. Sonunda eşimi de o kadını da bir araya getirip, karşılaştırdım. Zaten planım hazırdı, uyguladım. Eşim kadını yanımda görünce kadına saldırdı, onu komalık etti. Ben de eşime saldırıp boğazını kestim. Tabi öldürecek kadar değil… Aradan birkaç ay geçti, eşimden ayrılmadım, hâlâ birlikteyiz ama olanları unutamıyorum. Eşim beni çok sevdiğini, o kadınla dört aylık bir ilişki yaşadığını ve hatasını anlayınca ayrıldığını, söylüyor. O kadın, “birlikteliğimizi eşine söylerim” diye tehdit ediyormuş. Ben ne o kadına ne de eşime inanıyorum. Şu an eşim ilk yıllardaki gibi sevgi dolu, fakat bu defa ben iyi değilim. Yaşananları içimden atamıyorum. Ben babasız büyüdüm kızım da aynı şeyleri yaşasın istemiyorum. Vereceğim kararın doğruluğunu bilmeme rağmen, çevremdekilerin, özellikle de sizin teyit etmenize çok ihtiyacım var.
Şenaycığım
Güzel kızım, her zaman söylediğim gibi, eğer ihanete uğramışsanız, eşinizden ayrılmayı düşünmüyorsanız, olayın üstünü örtüp hiçbir şey olmamış gibi davranmalısınız. Hele ki eşiniz pişmanlık içindeyse, onunla aynı yuvayı paylaşıp, hayatı hem ona, hem de kendinize (ve de tabii ailenizde bir masum yavrucak varsa ona da) zehir etmeye hakkınız yok. Affedemiyorsanız, boşanmalısınız. Hem beraber kalıp, hem de hayatınızı karartmak yerine bunu düşünmelisiniz… Bana sorarsanız, boşanıp o saygısız kadının ekmeğine yağ sürmek yerine, ailenizi yeniden toparlamayı deneyin. Hem de yaşadığınız onca olaydan sonra…
Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

