Eşimin güvenini nasıl geri kazanabilirim?  09 Aralık 2012 00:44  DAVUT: Okşan Abla, karımla şu an ayrıyız. Boşanmak için dava açtı ama henüz ayrılmadık. Bu arada devamlı telefonla konuşuyoruz. Bir oğlumuz ve bir kızımız var. Ayrılma sebebimiz ise kefillikten dolayı borçlu olmam ve bazı konularda kendisine yalan söylemem. Aslında birbirimizi çok seviyoruz… Şu an borçların çoğunu bitirdim. Tekrar bir araya gelmeyi o da istiyor, fakat bana güvenmiyor. Geçmişte yaptığım yanlışları bir daha tekrarlamayacağımı söylüyorum, bana inanmıyor. Bu güveni nasıl sağlayabilirim?

Davutcuğum

Sevgili oğlum, o güveni yeniden kazandırmak için söyleyebileceğin bir şey yok. Ona bu güveni davranışlarınla kazandıracaksın. Senin dürüst ve sözünde duran biri olarak çalıştığını, borçlarını ödediğini, hayatını düzene soktuğunu gördükçe, sana geri dönmeyi düşünecektir. Ama sen sen ol, bir daha asla kimseye kefil olma, kimse için yaşamını altüst etme. Eşinin seni bağışlayacağına inanıyorum.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

