Patronumla yattığımı biliyor, ses çıkarmıyor
08 Aralık 2012 00:35
DİDEM: Ben 25 yaşında 6 yıllık evli bir kadınım. Eşimle hiç anlaşamıyoruz. Güzel bir kadın olduğum için çevremdeki erkekler beni rahat bırakmıyorlar. İşyerimde patronum benimle çok ilgileniyor. Evliliğimde mutsuz olduğumu bildiği için bana çok büyük yakınlık gösteriyor. Onunla da yatıyorum. İşin ilginç yanı, eşim bütün bunların farkında ama ses çıkarmıyor. Onu ilgilendiren benim eve para getirmem. Zaten onun da başkalarıyla ilişkisi olduğunu sanıyorum. Karşılıklı oturup konuşmamız gerektiğini söylüyorum. Ama bana ‘‘Gerek yok’’ diyor. ne yapayım?

Didemciğim

Bu evlilik çoktan bitmiş kızım. Bana kalırsa daha fazla zaman kaybetmeden bu hiç de hoş olmayan durumu uzatmadan, evliliğini noktalamalısın. Patronunla beraberlik yaşamak istemen tümüyle sana kalmış bir durum. Ama eşin her ne kadar bunların farkındaysa ve de aldırmaz görünse de, vicdanen bu insana acı veriyor. Eşin de sen de birbirinizi sevmeyip, hayatınızı başkalarının yanında sürdürdüğünüze, mutluluğu başka yerlerde aradığınıza göre, neden dürüstçe bu evliliği noktalamayı düşünmüyorsunuz? İnan bana bu çok daha uygun olacaktır.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

