Kadından kadına koşmaktan yoruldum!
07 Aralık 2012 00:35
BİLAL: 35 yaşında 10 yıllık evliyim. Ancak karımla cinsel açıdan hiç anlaşamıyorum. Karım beni tatmin etmekten çok uzak. Bana yaklaşmıyor, istediğim gibi karşılık vermiyor. Ben sık sık sevişmek istediğimde binbir zorlukla razı oluyor, o zaman da soğuk ve ilgisiz davranıyor. Bu yüzden karımın dışında başka kadınlarla da birlikte oluyorum. Seks benim için çok önemli, günde birkaç kez sevişmezsem kendimi hasta gibi hissediyorum. Kısacası Okşan Abla, bu durumdan hoşnut değilim, kadından kadına koşmaktan yoruldum. Doktora mı gitsem?

Bilalciğim

Kusura bakma ama bana kalırsa bu aşırı seks düşkünlüğün bir takım eksiklerden kaynaklanıyor olabilir. Kendini bazı konularda yeterli bulamıyorsun, bu yüzden de aşırı sekse düşüyorsun, böyle tatmin olmaya çalışıyorsun, anlaşılan. Eşin belki de durumdan haberdar ama sana belli etmiyordur. Kim bilir nasıl üzülüyordur. Öteki kadınları da açıkça kullanıyorsun. Günah değil mi? İnsan olmanın bir vasfı da iradeye sahip olmak değil mi? Olmazsa, insanın değeri nerede kaldı? Bana kalırsa bir uzmana git, ona durumunu anlat, seni rahatlatacaktır.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

