Allah beni neden böyle kusurlu yarattı ki!
06 Aralık 2012 11:20
SÜMBÜL: Sevgili Okşan Abla, 5 yıllık evli bir genç kadınım. Kocam beni çocuğumuz olmadığı için suçluyor ve çok büyük hakarette bulunuyor. Çok kaba ve haince davranıyor. Boşanmaktan söz ediyor. Türlü kötülükler yapıyor ki, bıkıp boşanayım. Böylece bir başkasıyla evlenecekmiş. Ben kısırmışım, benimle hayatını tüketemezmiş. Bu beni çok üzüyor, kahroluyorum. İntihar mı edeyim, ne yapayım bilemiyorum. Kocamı çok seviyorum ve gerçekten de böyle kusurlu olmaktan büyük acılar çekiyorum. Allah neden beni böyle yaratmış acaba? Lütfen akıl ver.

Sümbülcüğüm Nereden biliyorsun kusurun sende olduğunu. Belki de kocan kısırdır. Bu o kadar çok sık rastlanan bir durum ki. Hemen bir kadın doğum uzmanına görün. Tahlillerini yaptır. Bakalım sorun sende mi? Sendeyse, belki tedavi umudu vardır. Ama bu arada doktor eşinin de muayene olmasını isteyecektir. Kabul edecek mi? Yalnız şunu söyleyeyim, sana böyle kötü muamele eden bir erkekten de sana hayır gelir mi? Bu adamın seni sevmediği ortada. Kendini onun için harap etme. Daha olmazsa, boşanırsın. Madem seni boşamak istiyor diretme. Kendine yeni bir hayat kur.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

