Birlikte olduktan sonra evli olduğunu söyledi, yıkıldım!                    

              04 Aralık 2012 00:03

        DİLARA: Sevgili Ablacığım, bir yıldır bir gençle beraberim. Ona çok güvendim ve sonunda onun oldum. Ancak kısa süre sonra bana ‘‘Ben evliyim’’ demez mi? Bunu duyunca çok şaşardım ve yıkıldım. Onu sevmiştim. Aramızda bütün bu geçenlerden sonra terk edip gitmesi beni yıktı. Onu sevmekten pişmanlık duymuyorum ama şimdi ne yapacağımı da bilemiyorum.
Dilaracığım
Bu genç adam seni gerçekten sevmiş de olabilir ama evli olduğu için sana bir umut veremeyeceğinden kaçıp gitmeyi tercih etmiş. Sen de keşke hemen inanıp, onu fazla tanıma gereği duymadan kollarına atılıvermeseydin. Ama bir yandan da pişmanlık duymadığını söylemen hem kendine güvendiğini hem de olgun bir genç kız olduğunu gösteriyor. Bu beraberliğin bitmesini olgunlukla karşılıyorsun ve sana evli olduğunu söylememesine üzülüyorsun. Ama pek çok erkeğin başvurduğu bir yoldur bu. Evli olduğunu söylese, ona yaklaşır mıydın? Bunu düşünerek kendini üzme. Senin yapacağın bu güzel beraberliği çok hoş bir anı olarak sakla.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

