Ona sevdiğimi nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum
03 Aralık 2012 00:25
SEVAL: 19 yaşındayım ve bir ay öncesine kadar bir gençle çıkıyordum. Beraberliğimiz 6 ay sürdü. Ancak ona bir türlü kendisini sevdiğimi söyleyemedim. Çok deli dolu bir insandı. Aklına gelince arardı. Şu anda da benimle. Yine her gün birlikteyiz, hep birlikte geziyoruz, eğleniyoruz. Şimdi daha iyi anlaşıyor gibiyiz. Ona sevdiğimi nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum. Bir yol gösterir misin?

Sevalcığım

Eğer bu gençle çıkıyorduysanız, elbette aranızda bir yakınlık, bir hoşlanma, bir elektriklenme vardı. Çıkıyorduk diyorsun, ama ne onun ne de senin bu ‘‘çıkma’’ konusundan neler anladığını pek kavrayamadım. Eğer bu genç senden hoşlanıyorsa, elbet bunu çeşitli şekillerde belli etmiştir. Eğer hoşlanmıyorsa, zaten sürekli senin yakınlarında olmazdı. Demek ki o da utangaçbir genç. Ancak şimdiki gençler arkadaşlıktan da çok hoşlanıyorlar. Yalnızca arkadaşlık etmek de onları çok mutlu ediyor. Ona sevdiğini söylemekten kaçınıyorsan, davranışlarınla, belli edebilirsin. Bekle bakalım, zamana bırak, belki çekingenliğini atar.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

