Beni istemek yerine ‘kaçalım’ diyor!..
28 Haziran 2012 00:16
YADİGÂR: Ben 22 yaşlarında lise mezunu, çalışan bir genç kızım. Bundan iki yıl önce bir gençle tanıştım. Keşke tanışmaz olsaydım. Meğer bu genç evliymiş, bir de çocuğu varmış. Öğrenince de çok mutsuz olduğunu, nasıl olsa eşinden ayrılacağını söyledi. Gerçekten de bir süre sonra bana eşinden ayrıldığını söyledi. Boşanma davası açacakmış. Ben de ona inandım ve ilişkimiz devam etti. Ancak beni gelip istemek yerine, sürekli kaçmaktan söz eder oldu. Ne zaman onu arasam, ‘‘şimdi işim var, ben seni daha sonra ararım’’ diyor. Annem ise bu adamın beni oyaladığını tekrarlayıp duruyor.

Yadigarcığım:

Bana sorarsan, ben de onun eşinden ayrıldığını sanmıyorum. Zaten boşanma davasını da henüz açmadığını sen de söylüyorsun. Eşini senin için terk edeceğini de düşünmüyorum. Seninle kaçmak için ısrar etmesi de eşinden ayrılamadığı için olmalı. Belki de gerçek anlamda seninle evlenmeyi de düşünmüş olabilir. Ama boşanmak ayrı bir sorun. Sana el sürmemiş olması sana değer verdiğini de gösterebilir. Seninle evlenemezse senin ne kadar zor durumda kalacağını biliyordur. Ama annenin dediği doğru, bu ilişkiyi sürdürdükçe, üzüntün artacaktır. Bir şekilde bu beraberliği noktalamalısın.

Falcı ‘mutluluk görünüyor’ dedi!..
26 Haziran 2012 00:05
ŞULE: Ablacığım, 21 yaşına kadar hiç kimseyi sevmedim. Şimdi ise birini seviyorum ama benden hoşlanıyor mu hoşlanmıyor mu, ilgili mi, ilgisiz mi bilemiyorum. Bana hiçbir şey belli etmiyor. Arkadaş gibiyiz ama bazen de arkadaştan öteyiz gibi. Çok şefkatli ve çok düşünceli davranıyor. Ancak tanışalı neredeyse bir yılı geçti hala en ufak bir yakınlık belirtisi yok. Bu yüzden bir falcıya bile gittim. Falcı, ‘‘Onun da beni sevdiğini ancak ilk adımı benim atacağımı’’ söyledi. İlerisi için mutluluk görünüyormuş. Ama hepsi bu. Ne yapmam gerekir, gerçekten ilk adımı ben atıp ona sevdiğimi açıklasam mı?

Şuleciğim:

Sanırım ikiniz de içine kapanık, çekingen gençlersiniz. Yoksa bu zamanda özellikle de bir genç erkeğin, sevdiği genç kıza aradan bir yıl geçmesine rağmen açılmaması pek sık rastlanılan bir olay değil. Sen ona sevgini açıkça söylememiş olsan bile eminim bazı davranışlarınla belli etmişsindir. Eğer bu gencin sana karşı ilgisi olduğundan eminsen, falcılara filan gidip boş yere para harcamak yerine, ona bazı işaretlerle sevgini belli edebilirsin. Eğer hala senden uzak duruyorsa, o zaman sen de gerçeği anlarsın. Ama bana kalırsa o da senin kadar utangaç bir genç. Ona sana açılabilmesi için biraz fırsat ver yeterli.

Beni bir dost olarak sevdiğini söyledi
14 Haziran 2012 00:12
Çiğdem: Sevgili Okşan Abla, benim derdim sevdiğim insanla. Beş yıldır onu seviyorum. En sonunda sevdiğimi söyledim ve bana beni bir dost gibi sevdiğini, tek derdinin askerlik olduğunu söyledi. Çünkü şimdi asker. Bana şu an duygularım hakkında hiçbir şey söyleyemem dedi, ona hak veriyorum. Çünkü kız arkadaşlarından çok darbe yemiş. Onu çok seviyorum. Sizce ne yapmalıyım? Sizce sevdiğim insanı beklemeli miyim?

Çiğdemciğim:

Genç bir erkek için, askerliğini tamamlayıp hayata atılmak, geleceğini düzene koymak en önemli sorunların başında gelir. Şu an için romantik bir beraberlik düşünecek halde değildir. Bir de üstelik genç kızlarla ilişkilerinde hüsrana uğramışsa, sana kuşkuyla yaklaşması çok doğal. Biraz sabret askerliği süresince ona dostça yaklaş, neşelenmesini sağlayacak hoş mektuplar yaz. Duygularından söz etmeden, acele etmeden beklemeyi bir dene bakalım.

Burun ameliyatı oldum diye benden soğumuş
08 Haziran 2012 00:07
SİBEL: 23 yaşında bir genç kızım. İki yıldır beraber olduğum bir genç var. Evlilik planları yapıyorduk. Ancak burnumda çıkıntılı bir kemik vardı ve bu yüzden soluk alamıyordum. Sağlık nedeniyle ameliyat olmaya karar verdim. Ancak bu ameliyatı geçirmeme karşı çıktı. Ameliyat olunca da bana karşı çok değişti. Arkadaşlarına ameliyattan sonra benden soğuduğunu söylemiş. Burun ameliyatı olan kızlardan nefret edermiş. Yine de beraber olduğumuz zaman beni öpüyor, bir anlam veremiyorum çıldıracağım.

Sibelciğim:

Boş yere üzülüp duruyorsun. Bu gençler de ne istediklerini bilmezler. Hem karşılarında kusursuz bir güzellik isterler, hem de bu yönde bir girişimde bulununca bunu sorun yaparlar. Ameliyat olmak onun için gereksiz ve sahte bir görünüm yaratıyorsa, belki bu nedenle seni yadırgamıştır. Sen de gerçeği söylemelisin. Bu ameliyatı nefes almanı zorlaştırdığı için yaptırdığını, sağlığının daha ön planda olduğunu açıklarsın. Bana kalırsa bu gencin üzerinde durulması gereken yönü, arkandan konuşması. Bence onun karakteri konusunda biraz daha düşünmelisin. Senden soğuduysa sen de sırtını döner gidersin.

Eşim seks sırasında bir ölüden farksız!
06 Haziran 2012 00:29
EMRE: Biz 6 yıllık evli bir çiftiz. İki güzel oğlumuz var. Ama bunca yıllık evliliğimizde, cinsel açıdan bir tek gün bile uyumlu bir birliktelik yaşayamadık. Sanırım eşim cinsel açıdan soğuk bir kadın. Benimle beraberlik sırasında bir ölüden farksız. Sanki ona zorla bir görev yaptırılıyormuş gibi, Tam anlamıyla mutlu olamıyorum. Sanırım o hiç orgazm olmadı. Karşıma alıp konuşmak istiyorum. Sözünü bile ettirmiyor. Bir doktora gitsek diyorum, bana darılıp günlerce yüzüme bakmıyor. Ne yapmamı söyleyebilir misiniz?

Emreciğim:

Eşin E sırt çevirmek, ya da onu aldatmayı düşünmek yerine, onu da kendini de mutlu etmek gibi bir düşünceye sahipsin. Önce bunun için seni kutlamam gerekiyor. Cinsel açıdan ‘‘soğuk kadın’’ diye bir şey olmadığını, ancak cinselliğe gerektiği gibi hazırlanmamış kadınların çoğunlukta olduğunu bilmelisin. Erkek yapısı gereği, ilişkiye hemen hazır olsa da, kadın ilişki öncesinde oldukça uzun bir hazırlık devresine ihtiyaç duyar. Ona önce şefkatle, yaklaşmalı, onun mutlu olması için her şeyi yapacağını anlatabilmelisin. Olmazsa, bir psikolojik danışmanlık merkezine başvurmaktan kaçınmamalısınız.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

