Estetikle kızlık zarım eski haline döner mi?
     12 Haziran 2012 00:20
        ŞULE: Ben 23 yaşında bir genç kızım. Üç yılı aşkın bir süredir beraber olduğum genç yüzünden hayatım karardı. Onu çok seviyordum. Onun tüm sözlerine, gelecek için vaatlerine kandım, birlikte oldum. Bir süreden beri beni aramamaya başladı. Öğrendim ki evliymiş. Ayaklar altına alınan gururumu çiğneyerek son kez onunla konuştum. Beni sevdiğini, fakat yuvasını yıkmayacağını söyledi. Doktora gitmeye, kaybettiğim bakireliğimi estetik yaptırarak geri kazanmaya karar verdim. Fakat yine de korkularım var. Estetik ile eski halime kavuşur muyum?
Şuleciğim:
Bir yanlışlık bir hatalı karar sana manen ve maddeten zarar vermiş. Ancak dediğin gibi kızlık zarını ameliyatla eski haline getiren doktorlar var. Bunu ben de biliyorum. Ne yazık ki genç kızları bu şekilde sahtekârlığa iteliyor toplumumuz. Genç kız, açık yüreklilikle kendisiyle evlenmek isteyecek kişiye, ‘‘Birini sevdim, onunla oldum, onunla yaşam boyu beraber olmayı hayal etmiştim, olmadı’’ diyemiyor. Yalnız bildiğim kadarıyla bu tür bir ameliyat genellikle evliliğe yakın günlerde yapılıyormuş. Ama tabii doktorlar bunu daha iyi bilirler. Bu kararı vermek sana kalmış.
       Erkeklerden bucak bucak kaçıyorum…
        09 Haziran 2012 00:06
               NESRİN: Sevgili Ablacığım, ben başından çok acı bir evlilik geçmiş, boşanmak zorunda kalmış bir genç kadınım. Ancak çevremde pek çok erkek olduğu halde, sütten ağzı yanan misali hiç kimseye ilgi gösteremiyorum. Erkeklerden bucak bucak kaçıyorum. Ancak çalıştığım işyerinde, bir gün yalnızca bir rastlantı sonucu telefonda biriyle tanıştım. İlginç bir şekilde ona çekilme hissettim ve bu telefonlaşmalarımız aşağı yukarı 6 aydır sürüyor. Bana inanılmaz bir güven duygusu verdi. Benden 7 yaş büyük, evlenip ayrılmış, yalnız yaşayan bir beymiş. Konuşmasından eğitimli, kültürlü, görgülü biri olduğu anlaşılıyor. Ancak ben ısrarlarına rağmen onunla görüşmekten kaçıyorum. Yine de benimle evlenmeye hazır olduğunu, beni çok iyi tanıdığını söylüyor. Ve buluşup, anlaşmamız gerektiğini vurguluyor. Ne dersiniz? Ona inanabilir miyim?
Nesrinciğim:
Madem 6 aydır telefonlardaki konuşmalarınızla birbirinize bu kadar yaklaşmışsınız, onunla karşılaşmaktan neden çekiniyorsun? Onu tanımadan, yani yüzünü görüp iyice tanımadan tabii ki evlenmeyi düşünmen saçma olur. Belki ona fiziksel olarak hiçbir şey hissetmeyeceksin. Ama seni mutlu edebileceğini hissediyorsan, bu fırsatı kaçırma derim. Ama karşılıklı olarak bir süre görüşüp tanışmak şartıyla… Sana mutluluklar dilerim kızım.
        Gece hayatından hiç vazgeçmedi!..
        25 Haziran 2012 00:04

EYLEM: Sevgili ablacığım, benim şikâyetim eşimden. Aslında evleneli henüz 6 yıl bile olmadı ama eşim asla evine bağlı bir erkek çıkmadı. İkinci bebeğimiz bile eşimi eve bağlamaya yetmedi. Her akşam eve geç saatlerde ve içkili geliyor. Bir şey sorsam bana bağırıyor. Doğru dürüst bir cevap vermiyor. Her an, her fırsatta yalan söylüyor. Evlenmeden önce de barlara, pavyonlara gece hayatına meraklı bir insanmış. İstanbul’dan buraya taşındık ama o bu alışkanlıklarını terk etmedi. Zaman zaman iyi anlarında beni çok sevdiğini, asla terk etmeyeceğini söylüyor. Hayatında başka bir kadın olmadığına dair yeminler ediyor. Ama ben inanmıyorum. Çünkü geç geldiğinde üzerine parfüm kokuları sinmiş oluyor. Ne yapmalıyım, lütfen akıl ver.
Eylemciğim:
Eşini bütün bunlara rağmen seviyorsun ki, katlanıyorsun. Belki de tam anlamıyla aldattığından emin değilsin. Doğrusunu söylemek gerekirse ben de emin değilim. Çünkü kanıt olarak gösterdiğin tek şey şu parfüm hikâyesi. Peki ama bu yeterli mi? Belki adam gerçekten gece hayatına alışıksa, eski arkadaşlarını yakasını bırakmıyorlarsa, onlara ‘‘Evlendin kılıbık oldun’’ dedirtmemek için hayır diyemiyorsa. Bu seni aldattığı anlamına gelmez. Sana yeminler ederek hayatında senden başka bir kadın olmadığını ileri sürüyorsa fazla üstüne gitme kızım. Boş yere kıskançlık yapma.

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

