Oğlumu, bu serbest kızlardan nasıl korurum?
            01 Aralık 2012 00:27
    LÜTFİ YE: 3 çocuk annesi bir ev hanımıyım. 50 yaşındayım ve eşimi kaybettim. Çocuklarımı tek başıma yetiştirdim. En büyükleri olan oğlum için çok endişeliyim. Oğlum 22 yaşında. Çalışıyor, para kazandığı için beni dinlemiyor, parasını serbest kızlarla harcıyor. Geceleri eve içkili gelip, hemen banyoya giriyor, yıkanıyor. Bu tür kızlarla beraberliğine nasıl engel olabilirim?
Lütfiyeciğim
Sizi bir yere kadar anlayıp, hak verebiliyorum ama oğlunuzun da genç bir adam olduğunu kabullenin. Onun da artık kendi yaşamı, arkadaşları ve tabii ki çıktığı, beraber olduğu kadınlar olacaktır. Eğer baskı yaparsanız evi terk edebilir. Evlilik yaşında olduğuna göre onun da cinsel ihtiyaçları olduğunu kabul etmelisiniz. Siz hiç genç olmadınız mı? Onu kulağından tutup, döverek eve mi sürükleyeceksiniz? Eğer kötü çevre edinmesinden, yanlış adım atmasından endişe ediyorsanız onu evlenmeye ikna edin. Belki sevdiği bir kız da vardır. Bırakın seçimini kendi yapsın. Ömrünüzün sonuna kadar da saygılı ve sevecen bir evlat olarak kalsın.

 

Fikriniz varmış,malınız gibi paylaşınız...

